کد خبر: 187681
A

عذرخواهی نیکی میناژ از لغو کنسرت منچستر؛ حمل ماری‌جوانا کار دست خواننده آمریکایی داد

نیکی میناژ، خواننده رپ آمریکایی، بامداد یکشنبه به دلیل عقب افتادن کنسرتش در بریتانیا پس از بازداشت در هلند به اتهام حمل مواد مخدر عذرخواهی کرد.

عذرخواهی نیکی میناژ از لغو کنسرت منچستر؛ حمل ماری‌جوانا کار دست خواننده آمریکایی داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نیکی میناژ، خواننده رپ آمریکایی، بامداد یکشنبه به دلیل عقب افتادن کنسرتش در بریتانیا پس از بازداشت در هلند به اتهام حمل مواد مخدر عذرخواهی کرد.

خانم میناژ در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، گفت: «دوستتان دارم و خیلی متاسفم که این اتفاق امشب افتاد.»

او در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نام هتل خود در منچستر را فاش کرده و نوشت: «من به بالکن می‌روم، بنابراین اگر بیرون هستید می‌توانم شما را ببینم و ممکن است پایین بیایم. من حدود یک ساعت آنجا خواهم بود. واقعا دلم می‌خواست حداقل شما را ببینم.»

این هنرمند موسیقی سبک هیپ‌هاپ روز شنبه در فرودگاه اسخیپول هلند به اتهام حمل مواد مخدر به صورت موقت بازداشت شد. 

او در پستی گفت که پلیس در کیف او ماری‌جوانا پیدا کرده و ماموران به وی گفته‌اند که باید مواد کشف‌شده را وزن کنند.  در اختیار داشتن ماری‌جوانا در هلند غیرقانونی است، اما دولت نسبت به حمل مقدار کمی از آن برای مصرف شخصی «انعطاف» به‌خرج می‌دهد. فروش مواد مخدر سبک در «کافی شاپ»‌های هلند بصورت کنترل شده و کاملا محدود انجام می‌شود. 

در ویدئویی که در لایو اینستاگرام این هنرمند منتشر شد شنیده می‌شود که میناژ با پلیس فرودگاه اسخیپول آمستردام صحبت می‌کند، در حالی که همزمان با تلفن همراه خود در حال ضبط صحنه است.

در این کلیپ، میناژ به «کاغذ سیگار‌های پیچیده‌شده» که ماموران کشف کرده‌اند اشاره می‌کند. سپس دیده می‌شود که از وسیله نقلیه‌اش بیرون آورده شده و از او خواسته می‌شود سوار خودروی ون پلیس شود.

وقتی او می پرسد که چرا باید سوار ون شود، یک مقام امنیتی فرودگاه به وی اطلاع می‌دهد که «به دلیل حمل مواد مخدر در بازداشت است». میناژ پاسخ می‌دهد: «من مواد مخدر حمل نمی‌کنم.»

میناژ در طول کلیپ بارها خواستار آدرس مرکز پلیس و حضور وکیل می‌شود، در حالی که ماموران از او می‌خواهند فیلمبرداری را متوقف کند.

منبع: یورونیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر