کد خبر: 170068
A

بلومبرگ: مدیرعامل مایکروسافت از اخراج ناگهانی «سم آلتمن» از OpenAI خشمگین است

خبر اخراج «سم آلتمن» از OpenAI که روز جمعه اعلام شد، تاکنون حواشی بسیار زیادی به‌همراه داشته است. ابتدا «گرگ براکمن»، یکی دیگر از بنیان‌گذاران OpenAI، استعفای خود را اعلام کرد و پس از آن، امروز گفته شد که هیئت‌مدیره OpenAI ظاهراً درحال مذاکره با مدیرعامل اخراج‌شده برای بازگرداندن او است. حالا بلومبرگ در گزارش خود اعلام کرده که مایکروسافت و «ساتیا نادلا»، مدیرعامل آن، از تصمیم OpenAI مطلع نبوده‌اند و ساتیا از این موضوع بسیار خشمگین است.

بلومبرگ: مدیرعامل مایکروسافت از اخراج ناگهانی «سم آلتمن» از OpenAI خشمگین است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبر اخراج «سم آلتمن» از OpenAI که روز جمعه اعلام شد، تاکنون حواشی بسیار زیادی به‌همراه داشته است. ابتدا «گرگ براکمن»، یکی دیگر از بنیان‌گذاران OpenAI، استعفای خود را اعلام کرد و پس از آن، امروز گفته شد که هیئت‌مدیره OpenAI ظاهراً درحال مذاکره با مدیرعامل اخراج‌شده برای بازگرداندن او است. حالا بلومبرگ در گزارش خود اعلام کرده که مایکروسافت و «ساتیا نادلا»، مدیرعامل آن، از تصمیم OpenAI مطلع نبوده‌اند و ساتیا از این موضوع بسیار خشمگین است.

بلومبرگ در گزارش خود می‌نویسد که مدیران شرکت مایکروسافت به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری OpenAI نیز از تصمیم هیئت‌مدیره برای اخراج سم آلتمن غافلگیر شده‌اند. به گفته شخصی که مستقیماً از تفکرات نادلا آگاه است، او از این خبر خشمگین بوده و شوکه شده است.

براساس گزارش بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد که هیئت‌مدیره OpenAI برنامه‌های خود برای اخراج مدیرعامل شرکت را برای مهم‌ترین شریک خودش، یعنی مایکروسافت مطرح نکرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر