کد خبر: 164028
A

جزئیات مهم‌ترین ویژگی‌های iOS 18 قبل از انتشار iOS 17 در این ماه فاش شد

اپل اعلام کرده است که میزبان رویداد Wonderlust خود در تاریخ 12 سپتامبر خواهد بود تا سری جدید آیفون 15 را معرفی کند.

جزئیات مهم‌ترین ویژگی‌های iOS 18 قبل از انتشار iOS 17 در این ماه فاش شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اپل اعلام کرده است که میزبان رویداد Wonderlust خود در تاریخ 12 سپتامبر خواهد بود تا سری جدید آیفون 15 را معرفی کند.

این شرکت همچنین بیلدهای نامزد نسخه نهایی iOS 17، iPadOS 17، watchOS 10 و به روز رسانی های اضافی را پس از انجام همه اعلامیه ها منتشر خواهد کرد. ما انتظار داریم که این شرکت iOS 17 را در تاریخ 22 سپتامبر برای عموم عرضه کند. با این حال، قبل از انتشار رسمی iOS 17، جزئیاتی در مورد ویژگی های جدید همراه با iOS 18 و اینکه چگونه می تواند قابلیت استفاده از طریق سیری را بهبود بخشد، می شنویم.

iOS 18 سال آینده با برخی ویژگی های بسیار زیبا در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت در حال بازی کردن با فناوری هوش مصنوعی مولد است که در طیف گسترده ای از جنبه های پلت فرم ادغام خواهد شد. طبق گزارش منتشر شده توسط The Information، iOS 18 سیری را با استفاده از مدل های زبان بسیار هوشمندتر می کند. در حال حاضر، سیری فقط برای تنظیم آلارم، باز کردن برنامه‌ها و کارهای اولیه مشابه مفید است.

در مقابل، گوگل با دستیار گوگل خود توانسته است جهش های بزرگی را انجام دهد. دستیار دیجیتالی گوگل فقط در اندروید هوشمندتر می شود زیرا این شرکت سرمایه گذاری زیادی روی مدل های زبانی انجام داده است. در حالی که اپل با بازار آشنا است، در حال تلاش برای بهبود سیری با برخی از ویژگی‌های اصلی با iOS 18 است. بر اساس این گزارش، سیری در iOS 18 قادر به درک و خودکارسازی دستورات پیچیده است که دارای چندین مرحله هستند.

اگر بخواهیم منصف باشیم، iOS 16 و iOS 17 در حال حاضر یک برنامه Shortcuts دارند که می تواند وظایفی را که به طور خاص برای کاربر طراحی شده است، خودکار کند. با این حال، کل فرآیند تنظیم دستورات و اقدامات بسیار دشوار است. در iOS 18، سیری می‌تواند چندین مرحله را در پس‌زمینه انجام دهد و اعمال یا نتایج را با استفاده از چیزی جز صدای شما ارائه دهد. به عنوان مثال، دستیار مجازی می تواند چندین عکس را برای ایجاد یک GIF یا ارسال آن به یک دوست بخیه بزند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سیری بپرسید، و در پس زمینه اقدامات لازم را انجام می دهد.

اطلاعات اشاره می‌کند که اپل مدل‌های زبان هوش مصنوعی را در iOS 18 سال آینده یکپارچه خواهد کرد. این شرکت می تواند برخی از عملکردها را به سری آیفون 16 متصل کند. با این حال، به احتمال زیاد سیری جدید در تمام دستگاه‌های سازگار با iOS 18 در دسترس خواهد بود. سیری جدید می‌تواند پاسخ اپل به دستیار گوگل و ادغام احتمالی آن با Bard در آینده باشد. به محض اینکه جزئیات بیشتر در دسترس باشد، شما را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر