ایلان ماسک احتمالا ارسال ویدیوها و توییتهای طولانیتر را ممکن میکند
ایلان ماسک پس از تکمیل معامله خرید توییتر اعلام کرده که آماده است تا مدت زمان ویدیوها و تعداد کاراکترهای توییتها را افزایش دهد. ثروتمندترین فرد جهان در چند روز اخیر سخت مشغول برنامهریزی برای این شبکه اجتماعی بوده و همین حالا تغییراتی را در آن اعمال کرده است. به تازگی یکی از کاربران در پستی در همین شبکه اجتماعی پرسیده است: «میشود از شر محدودیت نویسهها رها شویم یا حداقل این محدودیت کمتر شود؟» ماسک در پاسخ نوشت: «قطعاً.»
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ایلان ماسک پس از تکمیل معامله خرید توییتر اعلام کرده که آماده است تا مدت زمان ویدیوها و تعداد کاراکترهای توییتها را افزایش دهد. ثروتمندترین فرد جهان در چند روز اخیر سخت مشغول برنامهریزی برای این شبکه اجتماعی بوده و همین حالا تغییراتی را در آن اعمال کرده است.
عده زیادی از کاربران توییتر مدتهاست که خواهان افزایش تعداد کاراکترها یا نویسههای هر توییت و قابلیت انتشار ویدیوهای طولانیتر هستند. به تازگی یکی از کاربران در پستی در همین شبکه اجتماعی پرسیده است: «میشود از شر محدودیت نویسهها رها شویم یا حداقل این محدودیت کمتر شود؟» ماسک در پاسخ نوشت: «قطعاً.»
توییتر در حال حاضر به کاربران اجازه میدهد که در هر توییت حداکثر 280 نویسه وارد کنند. افزون بر این، کاربر دیگری از مدیرعامل تسلا پرسید: «احتمالش هست که طول ویدیوهای مجاز افزایش یابد تا بتوانیم ویدیوهای طولانیتری منتشر کنیم؟» ماسک با ایموجی 100 به این سوال جواب مثبت داد. در حال حاضر حداکثر طول هر ویدیو دو دقیقه و 20 ثانیه است.
نمایش توییتها تغییر میکند؟
ایلان ماسک در گذشته گفته بود که تغییرات گوناگونی ممکن است در راه این پلتفرم باشد. او که در ماه مارس درباره متن باز کردن الگوریتم این شبکه اجتماعی از کاربران نظرسنجی کرده بود، در توییتی در این باره نوشت: «نگران این هستم که سوگیری در الگوریتم توییتر اثر بزرگی در جریان گفتگوهای عمومی داشته باشد. از کجا میدانیم که واقعا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟»
مالک جدید توییتر همچنین ظاهرا به دنبال اعمال تغییرات گستردهای در سرویس بلو است. در گزارشی که امروز منتشر شده، آمده که او میخواهد دریافت تیک آبی را به بخشی از سرویس بلو منتقل کند و قیمت این سرویس را از 5 به 20 دلار برساند. ماسک همچنین چندی قبل گفته بود که قصد دارد برای این شبکه اجتماعی یک شورای مدیریت محتوا تشکیل دهد تا آنها از دیدگاههای مختلف به بحث مدیریت پستها رسیدگی کنند.
منبع: دیجیاتو