کد خبر: 60976
A

انتقاد از نفوذ اسپانسرها در تلویزیون/ دیر نیست که روی یقه محمدرضا حیاتی، اسم یک اسپانسر را بچسبانند

تلویزیون را که روشن می‌کنی، هُرم برنامه‌هایی که در آن‌ها جای پای «سود و زیان» دیده می‌شود، صورتت را می‌سوزاند! محتوای هر برنامه‌ای، فقط بهانه‌ای است تا اسپانسر چیزی را تبلیغ و سودی را تضمین کند

انتقاد از نفوذ اسپانسرها در تلویزیون/ دیر نیست که روی یقه محمدرضا حیاتی، اسم یک اسپانسر را بچسبانند

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه جوان نوشت: تلویزیون را که روشن می‌کنی، هُرم برنامه‌هایی که در آن‌ها جای پای «سود و زیان» دیده می‌شود، صورتت را می‌سوزاند! محتوای هر برنامه‌ای، فقط بهانه‌ای است تا اسپانسر چیزی را تبلیغ و سودی را تضمین کند

و قتی هم که پای سود اسپانسرها در میان باشد، تلویزیون ایران و تلویزیون یک کشور غربی فرقی ندارد، همه یک جهت و یک سمت‌وسو دارند. اسپانسرها می‌خواهند دهان باز کنند و تلویزیون را بخورند.

 دیر نیست که روی یقه کت حیاتی، دیرپاترین گوینده با پرستیژ اخبار رسانه ملی هم برند یک اسپانسر نصب شود. این چنین تلویزیونی دیگر دانشگاه نیست، فروشگاه است.

137204

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر