کد خبر: 206880
A

صداوسیما به استفاده مسئولان از زبان فارسی حساس است اما در آگهی هایش از «فلای‌تودی» «هوم‌کر»، «مای‌بیبی» استقاده می کند!

سازمان صدا و سیما در بخش‌هائی از برنامه‌های خود به بررسی اظهارات مسئولین اجرائی کشور از دیدگاه «زبان معیار» می‌پردازد و به استفاده آنها از واژه‌های غیرفارسی حساسیت نشان می‌دهد که البته اقدام پسندیده‌ای به نظر می‌رسد.

صداوسیما به استفاده مسئولان از زبان فارسی حساس است اما در آگهی هایش از «فلای‌تودی» «هوم‌کر»، «مای‌بیبی» استقاده می کند!

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ولی انتظار می‌رود که این حساسیت‌های لازم، نسبت به آگهی‌های پرتکرار صدا و سیما برای محصولات و شرکت‌های مختلف ازجمله «فلای‌تودی» «هوم‌کر»، «مای‌بیبی»، «دی‌پوینت» و امثال آن هم تسری یابد و صدا و سیما از پخش آگهی خودداری نماید. امید است مدیران صدا و سیما به این پیشنهاد به خاطر منافع مالی مرتبط با آن، بی‌اعتنائی نکنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر