کد خبر: 189028
A

جوایز برگزیدگان جشنواره معروف ستاد امر به معروف چه شد؟

ستاد امر به معروف و نهی از منکر سال گذشته جشنواره فرهنگی و هنری معروف را برگزار کرد که از نتایج و آثار این جشنواره هنوز خبری نیست. شعار جشنواره «حکمرانی عادلانه» بود.

جوایز برگزیدگان جشنواره معروف ستاد امر به معروف چه شد؟

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره «معروف» با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف کشور؛ امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف کشور و جمعی ۲ اسفند سال گذشته در تالار وحدت برگزار شد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده با هدف ترویج معروف و زدون منکر پا به عرصه هنری گذاشته است و با همین هدف جشنواره معروف راه اندازی شده است، اما شنیده‌های خبرنگار ما خلاف این مسئله را نشان می‌دهد.

براساس اعلام منابع آگاه به خبرنگار ما این جشنواره هزینه‌های زیادی بر روی دست ستاد و بیت المال گذاشته است. اما نکته مهم‌تر این است که هنوز جوایز برگزیدگان این جشنواره با گذشت ۳ ماه از مراسم اختتامیه آن پرداخت نشده است. حجت الاسلام طاهری دبیر ستاد و معاوانان او جواب درست و حسابی هم به برگزیدگان نمی‌دهند و تماس‌های مکرر این افراد با ستاد تا به امروز بی نتیجه باقی مانده است.

معلوم نیست چرا ستاد امر به معروف و نهی از منکر از پرداخت جایزه این افراد که خود به عنوان برگزیده معرفی کرده امتناع می‌کند. دبیر ستاد هم به جای ارائه گزارش عملکرد این جشنواره و پرداخت جوایز در سفر‌های استانی است و دلمشغولی‌های دیگری دارد.

برگزیدگان جشنواره معروف که عمدتا هم از شهرستان‌های مختلف هستند امروز مستاصل هستند و نمی‌دانند چگونه باید اندک جایزه خود را بعد از ماه‌ها از ستاد امر به معروف و نهی از منکر دریافت کنند. آقای طاهری این رفتار با برگزیدگان جشنواره معروف، معروف است یا منکر؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر