کد خبر: 186948
A

انتشار ویژه نامه جایزه ادبی صادق هدایت در مجله ادبیات متعهد

مجله ادبیات متعهد برای نخستین بار اقدام به انتشار "ویژه نامه برندگان جایزه ادبی صادق هدایت" نمود.

 انتشار ویژه نامه جایزه ادبی صادق هدایت در مجله ادبیات متعهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مجله ادبیات متعهد برای نخستین بار اقدام به انتشار "ویژه نامه برندگان جایزه ادبی صادق هدایت" نمود.

جایزه ادبی صادق هدایت از سال 1381 تاکنون با برگزاری 22 دوره مسابقه داستان نویسی، در میان فارسی زبانان بسیار حائز اهمیت می باشد، این جایزه ادبی به کوشش آقای جهانگیر هدایت برگزار می گردد.

مجله ادبیات متعهد با اختصاصیت شعر و ادبیات داستانی با مدیرمسئولی و سردبیری آقای پارسا نظری به صورت چاپی و در گستره سراسری منتشر می شود. نشریه ادبیات متعهد بنا بر تعهد و رسالت خود در حفظ ارزش های ادبی و فرهنگی، اقدام به همکاری ادبی با بنیاد صادق هدایت نمود تا نقش آفرینی مفیدی در زمینه تثبیت ادب و فرهنگ برعهده بگیرد.

در این ویژه نامه، در ابتدا سرمقاله ای به قلم آقای پارسا نظری و یادداشت آقای جهانگیر هدایت با عنوان: 22 سال مسابقه ادبی صادق هدایت درج گردیده است. فصل بعدی به فهرست اسامی آثار و نویسندگان برنده جایزه ادبی صادق هدایت اختصاص یافته است و در پیوست نیز 16 اثر داستانی برنده تندیس صادق هدایت درج شده است.

علاقه مندان به جهت دسترسی و دانلود رایگان "ویژه نامه برندگان جایزه ادبی صادق هدایت" و شمارگان پیشین مجله ادبیات متعهد به وبسایت رسمی نشریه به آدرس: www.adabiyatemoteahed.ir می توان مراجعه نمود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر