کد خبر: 203734
A

وزیر کشور: هیچ طرح عمرانی جدیدی نباید بدون تامین منابع مالی شروع نشود

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ پروژه عمرانی شهری بلاتکلیف نماند، گفت: همه طرح‌های بلاتکلیف شهری باید شناسایی و براساس اولویت، طبقه بندی و تکمیل شوند و اولویت با طرح‌هایی است که هزینه کمتری دارند.

وزیر کشور: هیچ طرح عمرانی جدیدی نباید بدون تامین منابع مالی شروع نشود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، اسکندر مومنی در مراسم تودیع و معارفه معاونت عمرانی وزارت کشور گفت: تسهیل قوانین و مقررات که مردم را آزار می‌دهد از اولویت‌های معاونت عمرانی وزارت کشور است و موضوعات حمل و نقل و پسماند جزو موضوعات مهمی است که باید به آن رسیدگی شود.

مسعود نصرتی، سرپرست معاونت عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در این مراسم گفت: وجود یک هزار و ۴۰۸ شهرداری، ۳۷ هزار و ۴۰۰ دهیاری، ۱۲۳ هزار عضو شورای شهر و روستا و ۳۱ معاون عمرانی در سراسر کشور فرصت بسیار ارزشمندی را برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در این معاونت ایجاد کرده است.

اسکندر مومنی، وزیر کشور همچنین در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به تغییر اقلیم با بحران‌های مختلفی مواجه خواهیم بود و پیش بینی، پیشگیری و برنامه ریزی صحیح اولویت اصلی سازمانمدیریت بحران است.

وی با اشاره به لزوم پیش بینی و پیشگیری بحران‌ها و برنامه ریزی برای مقابله با مخاطرات آن‌ها افزود: حفظ جان انسان‌ها اصلی‌ترین وظیفه سازمان مدیریت بحران است.

حسین ساجدی نیا در این مراسم گفت: در حوزه امور داخلی سازمان تلاش خواهیم کرد تا همکاری و هم افزایی را با همه مجموعه‌های وزارت کشور و در مرحله دوم سایر وزارتخانه ها، سازمان‌ها و ادارات داشته باشیم تا بتوانیم ماموریت‌های سازمان را به نحو احسن انجام دهیم.

گفتنی است؛ با حکم وزیر کشور، حسین ساجدی نیا به عنوان رئیس سازمان مدیریت بحران، مسعود نصرتی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و محمدحسن نامی به عنوان مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور منصوب شدند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر