کد خبر: 203280
A

قالیباف: من صدای مظلوم و مقتدر لبنان هستم + فیلم

قالیباف در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی دیوانه شده است، چون پایان موجودیت خود را نزدیک می‌بیند، گفت: من مستقیما از بیروت به اینجا آمده‌ام. از میان خرابه‌های بمباران شده‌ای که مردم غیرنظامی را شهید و بیش از یک میلیون نفر را آواره کرده است. من صدای مظلوم و مقتدر لبنان هستم.

قالیباف: من صدای مظلوم و مقتدر لبنان هستم + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس  بین‌المللی بین‌المجالس که در ژنو سوئیس برگزار می‌شود، گفت: موضوع این اجلاس استفاده از علم، فناوری و نوآوری برای آینده‌ای مسالمت‌آمیزتر و پایدارتر است، اما امروز علم و فناوری به جای آنکه آینده‌ای صلح‌آمیزتر برای بشریت به ارمغان آورد، در خدمت جنگ، کشتار دسته‌جمعی غیرنظامیان و ترور دولتی توسط صهیونیسم جنایتکار قرار گرفته است.

وی افزود: من مستقیما از بیروت به اینجا آمده‌ام. از میان خرابه‌های بمباران شده‌ای که مردم غیرنظامی را شهید و بیش از یک میلیون نفر را آواره کرده است. من صدای مظلوم و مقتدر لبنان هستم؛ مردمی که هر لحظه منتظر حمله ناجوانمردانه جنگنده‌های آمریکایی هستند، اما مقتدرانه و با اراده‌ای تاریخی در شکست دادن بزرگترین دشمن انسانیت تردید به خود راه ندادند.

قالیباف ادامه داد: رژیم صیهونیستی فکر می‌کرد با ترور مرد انسانیت و شرافت یعنی نصرالله بزرگ، توانسته است پایان مقاومت در لبنان را رغم بزند، اما شکست‌های زمینی و عملیات گولانی به رژیم نشان داد حزب الله زنده است و سوی مردم لبنان حمایت می‌شود.

رئیس مجلس تاکید کرد: غیرنظامیان منتظر اقدامات عملی ما برای کمک به آوارگان و همچنین آتش‌بس پایداری هستند که وحشی‌گری ضد انسانی رژیم جنایتکار اسرائیل را کنترل کند.

قالیباف با تاکید بر این که ایران از هر آتش‌بسی که دولت، مجلس و مقاومت لبنان با آن موافقت کند، حمایت می‌کند، اظهار داشت: با رژیمی روبه‌رو هستیم که از زنده‌سوزاندن غیرنظامیان ابایی ندارد. این رژیم را می‌توان آموزگار همه جنایت‌کاران تاریخ خواند.

رئیس قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: ما با رژیمی مواجهیم که درحال تبدیل‌کردنِ جنایت به یک عرف است. آیا می‌‌خواهیم بایستیم و تماشا کنیم؟ اگر وضعیت فعلی ادامه پیداکند جهان دچار بحرانی عمیق خواهد شد.

رئیس مجلس با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی دیوانه شده است چون پایان موجودیت خود را نزدیک می‌بیند، عنوان کرد: ما به وظیفخه تاریخی خود عمل خواهیم کرد و در انتظاریم ببینیم جهان در دفاع از آرمان حقوق بشر چه می‌کند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما به کشورهای حامی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی توصیه می‌کنیم قبل از این که برای همه از جمله خود آن‌ها دیر شود، کمک به اسرائیل را پایان دهند.

volumeVideo: 2.13M | durationVideo: 00:02:04
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر