کد خبر: 203199
A

سردار حاجی‌زاده: با چشمانی باز آماده‌ایم تا در صورت هرگونه خطا، پاسخی پشیمان‌کننده به دشمن بدهیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و هوشیاری و با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرز و بوم، پاسخی سخت و پشیمان کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد نمایند.

سردار حاجی‌زاده: با چشمانی باز آماده‌ایم تا در صورت هرگونه خطا، پاسخی پشیمان‌کننده به دشمن بدهیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پیام‌های محبت آمیز مسئولان کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران در پیامی از آنان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

با کمال مسرت و در پاسخ به پیام‌های محبت آمیز مسئولان محترم کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران که حاکی از قدرشناسی آنان از رزمندگان گمنام و پرشمار نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. بی‌تردید عملیات موفق ((وعده صادق ۲)) که با هدف حداقل مجازات رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن میهمان عزیز کشورمان "دکتر اسماعیل هنیه" و "سیدمقاومت سید حسن نصرالله" و جمع کثیری از مظلومان غزه و لبنان انجام گرفت، با تصمیم یکپارچه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصویب شورای عالی امنیت ملی کشور و حمایت بی دریغ ریاست محترم جمهوری و تایید و هدایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) صورت گرفت. 

 

سبزپوشان نیروی هوافضای سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و هوشیاری و با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرز و بوم، پاسخی سخت و پشیمان کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد نمایند. 

 

"نصر من الله و فتح قریب" موفق و سربلند باشید. ان‌شاءالله

 

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر