کد خبر: 202983
A
امام جمعه اهواز:

در روزهای اخیر خط فکری انقلابیون با رسانه های غربی یکی شده بود/ فرزندان باید در تراز انقلاب تربیت شوند

موسوی فرد، امام جمعه اهواز: متاسفانه برخی انقلابیون گفتند جمهوری اسلامی بابت موشک‌های شلیک نشده باید به تاریخ پاسخگو باشد. روزهای اخیر خط فکری برخی انقلابیون با رسانه‌های غربی یکی شده بود در حالی نمی دانستند اسرار نظامی را که نمی توان پیش از هر اقدامی، عنوان کرد.

در روزهای اخیر خط فکری انقلابیون با رسانه های غربی یکی شده بود/ فرزندان باید در تراز انقلاب تربیت شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در خطبه های نماز جمعه تهران جملاتی را فرمودند که جهان را تکان داد در حالی که نتانیاهو پشت درهای بسته خود را پنهان کرده بود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه اهواز افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند برای زدن نه تعلل می‌کنیم و نه شتابزده عمل می کنیم اما متاسفانه برخی انقلابیون گفتند جمهوری اسلامی بابت موشک‌های شلیک نشده باید به تاریخ پاسخگو باشد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: این روزهای اخیر خط فکری برخی انقلابیون با رسانه‌های غربی یکی شده بود در حالی نمی دانستند اسرار نظامی را که نمی توان پیش از هر اقدامی، عنوان کرد.

وی بیان کرد: برخی‌ها گفتند ایران، دل زدن رژیم صهیونیستی را ندارد و پشت حزب الله را خالی کرده است و فشارهای زیادی را با عنوان مطالبه‌گری به فرماندهان و مسئولان نظام وارد کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مطالبه‌گری جهت تاخیر در پرداخت حقوق کارگران، حذف کنکور و یا هر مطالبه اجتماعی دیگری با مساله مهم استراتژی جنگی متفاوت است اما بازهم برخی از رسانه‌ها مدعی شدند، فشارهای ما باعث شد ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام نظامی کند.

وی همچنین در ادامه فرزندآوری را یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: فرزندآوری و تربیت نسلی صالح در جامعه اسلامی از ضرورت ها و نیازهای اصلی کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد تعلیم و تربیت را یکی از ارکان اصلی جامعه اسلامی برشمرد و گفت: سبک زندگی اسلامی یکی از اصلی‌ترین ارکان جامعه و ارزشمندترین محصول خانواده، تربیت نسل سالم و صالح در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام آموزشی کارآمد ما را به نسل سالم و صالح می رساند، گفت: باید در عرصه تربیت فرزندان صالح تلاش کنیم تا آن‌ها در مسیر صحیح قرار گیرند که برای چنین دستاوردی عظیم باید اقدامات اساسی با هماهنگی اولیا، مربیان و مساجد انجام شود.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: افزایش آگاهی خانواده نسبت به تربیت سالم، هماهنگی کامل حرف و عمل به عنوان اثرگذارترین عنصر تربیت و دعا و تضرع به پیشگاه خداوند متعال و اهل بیت(ع) از جمله ارکان مهم برای تربیت فرزندانی صالح و سالم در تراز انقلاب و جامعه اسلامی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر