کد خبر: 202854
A

عکسی از خلبانی قالیباف در سفر به تاجیکستان

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در رأس یک هیأت پارلمانی، تهران را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد. نکته قابل توجه این سفر این است که قالیباف در سفر به تاجیکستان خودش خلبان پرواز بود که مشرق نیوز تصویری از رئیس مجلس را منتشر کرده است.

عکسی از خلبانی قالیباف در سفر به تاجیکستان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در رأس یک هیأت پارلمانی، تهران را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد. 

نکته قابل توجه این سفر این است که قالیباف در سفر به تاجیکستان خودش خلبان پرواز بود که مشرق نیوز تصویری از رئیس مجلس را منتشر کرده است.

سفر قالیباف به تاجیکستان به دعوت رستم امامعلی و محمدطاهر ذاکرزاده روسای مجالس ملی و نمایندگان تاجیکستان صورت گرفت و با هدف تحکیم روابط پارلمانی و تسهیل ارتقای روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بین دو کشور انجام شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی که به همراه ۶ نماینده دیگر مجلس به تاجیکستان سفر کرده، قرار است در این سفر با رستم امامعلی رئیس مجلس ملی، محمدطاهر ذاکر زاده رئیس مجلس نمایندگان و امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو کند. افزایش همکاری‌ها و مبادلات تجاری میان دو کشور اولویت گفت‌وگوهای هیأت‌های پارلمانی خواهد بود.

کنفرانس بین المللی پارلمانی تحت عنوان «سی امین سالگرد تصویب قانون اساسی جمهوری تاجیکستان» در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر ماه در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

6109265

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر