کد خبر: 202766
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

استاندار فارس: شورای تامین استانداری مجوز برگزاری راهپیمایی را صادر می کند

سال ۱۴۰۱ و در پی اعتراضات سراسری بار دیگر اختصاص محلی برای اعتراضات در تهران و دیگر شهرها مطرح شد. اما هیچ شهری به جز شیراز باغ جنت را به این موضوع اختصاص داد. حسینعلی امیری استاندار فارس در اولین گفت وگوی خود به درباره اعطای مجوز برای برگزاری اعتراضات پرداخت. امیری در پاسخ به این پرسش که در شیراز به‌طور خاص بوستانی را به اعتراضات اختصاص داده است. سوال اصلی این است که آیا معترضان باید از استانداری نامه بگیرند تا بتوانند اعتراض کنند و آیا مجوزها به‌راحتی صادر خواهند شد یا خیر؟! به دیده بان ایران گفت: «موضوع نیاز به بررسی کارشناسی دارد. درست است که قانون اساسی این حق راهپیمایی به مردم را البته بدون حمل سلاح به مردم می دهد. معمولاً شورای تامین هر استان در این باره تصمیم می گیرد.

استاندار فارس: شورای تامین استانداری مجوز برگزاری راهپیمایی را صادر می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران سال ۱۴۰۱ و در پی اعتراضات سراسری بار دیگر اختصاص محلی برای اعتراضات در تهران و دیگر شهرها مطرح شد. اما هیچ شهری به جز شیراز باغ جنت را به این موضوع اختصاص داد.

حسینعلی امیری استاندار فارس در اولین گفت وگوی خود به درباره اعطای مجوز برای برگزاری اعتراضات پرداخت. امیری در پاسخ به این پرسش که در شیراز  به‌طور خاص بوستانی را به اعتراضات اختصاص داده است. سوال اصلی این است که آیا معترضان باید از استانداری نامه بگیرند تا بتوانند اعتراض کنند و آیا مجوزها به‌راحتی صادر خواهند شد یا خیر؟! به دیده بان ایران گفت: «موضوع نیاز به بررسی کارشناسی دارد. درست است که قانون اساسی این حق راهپیمایی به مردم را البته بدون حمل سلاح به مردم می دهد. معمولاً شورای تامین هر استان در این باره تصمیم می گیرد. 

استاندار فارس به دیده بان ایران گفت: اگر درخواستی برای راهپیمایی  مطرح شود در شورای تامین استان بررسی خواهد در صورتی که مخل نظم عمومی نباشه به نظر من هیچ معنی برای صدور مجوزها وجود ندارد

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر