کد خبر: 202345
A

پناهیان: با برگزاری روضه ها با بدحجابی مقابله می کنیم

علیرضا پناهیان گفت:اساساً اثر روضه بر روی اعضای خانه و خانواده امر مشهودی است، به ویژه تأثیر آن بر روی کودکان مساله ای انکارناپذیر به شمار می رود. پناهیان افزود: پیشنهادم این است که اگر نمی توانید به هر دلیلی، روضه هفتگی در خانه بگیرید، به شکل هفتگی در روضه های خانگی شرکت کنید تا به عنوان مثال سالی یک بار هم روضه در منزل شما برگزار گردد به این خاطر که تکرار و مداومت در این گونه فعالیت ها باعث شکل گیری و تقویت اُنس می شود.

پناهیان: با برگزاری روضه ها با بدحجابی مقابله می کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام پناهیان بر ضرورت راه‌اندازی روضه های خانگی در راستای ترویج فرهنگ ناب اهل بیت(ع) تاکید کرد.

پناهیان گفت: اساساً اثر روضه بر روی اعضای خانه و خانواده امر مشهودی است، به ویژه تأثیر آن بر روی کودکان مساله ای انکارناپذیر به شمار می رود.

پناهیان افزود: پیشنهادم این است که اگر نمی توانید به هر دلیلی، روضه هفتگی در خانه بگیرید، به شکل هفتگی در روضه های خانگی شرکت کنید تا به عنوان مثال سالی یک بار هم روضه در منزل شما برگزار گردد به این خاطر که تکرار و مداومت در این گونه فعالیت ها باعث شکل گیری و تقویت اُنس می شود.

وی با اشاره به اهمیت ذکر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اصلاح زندگی فردی و اجتماعی ادامه داد: هر برنامه ای که برگزار می کنیم در حوزه اصلاح و فردی، باید از طریق روضه و اهل بیت(ع) باشد و حتی با روضه باید به قرآن و معارف الهی خدمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده، حتی مؤثرترین فعالیت برای مقابله با بدحجابی و بی حجابی، اهتمام نسبت به برگزاری روضه هاست چرا که کاری که امام حسین(ع) با دل ها می کند، هیچ چیز دیگری چنین تأثیری ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر