کد خبر: 202275
A

خاتمی: شهرک‌های موشکی ایران آماده عملیات دوباره علیه صهیونیست‌ها است

گرامیداشت شهدای مقاومت در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه با اشاره به اهمیت و ابعاد عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: این عملیات اقدامی قهرمانانه بود که با مشارکت و همدلی تمام نیروهای مسلح ایران انجام گرفت.

خاتمی: شهرک‌های موشکی ایران آماده عملیات دوباره علیه صهیونیست‌ها است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، سید احمد خاتمی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای مقاومت در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه با اشاره به اهمیت و ابعاد عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: این عملیات اقدامی قهرمانانه بود که با مشارکت و همدلی تمام نیروهای مسلح ایران انجام گرفت.

 عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: محکومیت عملیات وعده صادق ۲ از سوی آمریکا و انگلیس به عنوان سردمداران استکبار و استعمار، تکرار وقایع جنگ تحمیلی در زمام حاضر است.

سید احمد خاتمی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای مقاومت در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه با اشاره به اهمیت و ابعاد عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: این عملیات اقدامی قهرمانانه بود که با مشارکت و همدلی تمام نیروهای مسلح ایران انجام گرفت.

وی با بیان اینکه امروز بر خلاف تصور استکبار، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها، موشک های جمهوری اسلامی از داخل کشور شلیک و در مناطق نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی فرود می آید افزود: آنچه که ایران در عملیات وعده صادق انجام داده عین عمل به تاکیدهای قرانی و قوانین منشور سازمان ملل متحد است.

خاتمی یادآور شد: در منشور حقوق بین المللی و قوانین بین المللی، مهمان مصونیت سیاسی دارند و آنچه که انجام شد یک کار قانونی و قرآنی در راستای خونخواهی از مهمان شهید جمهوری اسلامی و در راستای دفاع از حقوق مشروع جبهه مقاومت بود.

وی افزود: هرچند امروز استکبار و رژیم صهیونیستی میزان خسارت های وارد به اسراییل غاصب را در اخبار خود کاملا سانسور کرده اند اما همین سانسور آنها گواهی بر شدت خسارت‌ها و غافلگیری دوباره آنان از عملیات وعده صادق است.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ایران همانند جنگ تحمیلی در این عملیات از حقوق مشروع خود دفاع کرد و بدون شک اگر خطایی از سوی رژیم غاصب صهیونیستی صورت بگیرد پاسخ ایران کوبنده تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برخی نگران تحرکات کوته فکرانه رژیم صهیونیستی هستند افزود: رژیم صهیونیستی هم اکنون در جبهه های مختلف در غزه، لبنان، سوریه و یمن در حال جنگ است و باز کردن جبهه جدید در ایران برای آنها سنگین تمام می شود چراکه شهرک های موشکی ایران اماده عملیات دوباره علیه صهیونیست هاست.

خاتمی بیان کرد:‌کشورهای استکباری و استعماری همچون آمریکا و انگلیس عملیات مشروع صادق ۲ را محکوم کرده اند که این مساله بار دیگر سیاست های خصمانه آنها علیه مردم ایران را نشان داد.

وی گفت: در جنگ تحمیلی ، ایران اسلامی در ظاهر برابر حملات رژیم بعثی از خود دفاع می کرد اما در باطن همین کشورهایی که امروز عملیات وعده صادق را محکوم و از کشتار و نسل کشی رژیم صهیوینستی دفاع می کنند علیه جمهوری اسلامی به صدام سلاح و مهمات می فروختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این شهید به عنوان جهادگر کبیر پرچم دار جبهه مقاومت در منطقه بود و با شهادتش این مسیر را جاودانه کرد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر