کد خبر: 202030
A

پزشکیان: اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانم رئیس‌جمهور شوم + فیلم

پزشکیان در جمع نخبگان گفت: اول که در رشته پزشکی در دانشگاه قبول شدم، شوکه شده بودم، چون فکر نمی‌کردم یک روز بتوانم به دانشگاه بیایم، مثل همین الان که رئیس‌جمهور شدم، اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانم رئیس‌جمهور شوم! آن زمان فکر می‌کردم نکند یک روز از دانشگاه به من بگویند که اشتباه شده است و شما برگردید!

پزشکیان: اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانم رئیس‌جمهور شوم + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور امروز (سه‌شنبه دهم مهر) در چهاردهمین همایش ملی نخبگان به بیان خاطراتی از دوره تحصیل و سربازی خود پرداخت و گفت: پدرم یک کارمند معمولی بود و در یک شهر کوچک و یک خانواده معمولی بزرگ شدم. از شهر کوچک خودمان که بیرون آمدم و به سربازی رفتم، فهمیدم که جامعه چه شکلی است. بعد از سربازی تصمیم گرفتم به دانشگاه بروم و پزشکی داشتم. 

وی افزود: من دیپلم هنرستان داشتم و برای این که بتوانیم پزشکی بخوانم، باید یک دیپلم دیگر می‌گرفتم. پنج شش ماه بیشتر فرصت نداشتم که برای کنکور درس بخوانم. وقتی تصمیم جدی گرفتم، شب و روز نشستم درس خواندم تا این که پزشکی قبول شدم. 

پزشکیان ادامه داد: اول که در رشته پزشکی در دانشگاه قبول شدم، شوکه شده بودم، چون فکر نمی‌کردم یک روز بتوانم به دانشگاه بیایم، مثل همین الان که رئیس‌جمهور شدم، اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانم رئیس‌جمهور شوم! آن زمان فکر می‌کردم نکند یک روز از دانشگاه به من بگویند که اشتباه شده است و شما برگردید! 

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این همایش گفت: من الان به عنوان یک رئیس‌جمهور زندگی راحتی ندارم، گاها سوالاتی از خودم می‌کنم که برای خودم عجیب است، اما این که بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم، گوارا است.

وی تصریح کرد: ما نیامده‌ایم اینجا که برای خودمان و اطرافیان خودمان محلی برای خوردن و بردن و قیافه گرفتن درست کنیم، آمده‌ایم که گره مردم را باز کنیم و مشکل مردم را حل کنیم.

volumeVideo: 25.24M | durationVideo: 00:08:29
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر