کد خبر: 202028
A

سید حسین خمینی: نتانیاهو فکر می‌کند ما شنگول و منگول هستیم + فیلم

سید ‌حسن خمینی در واکنش به سخنان اخیر بنیامین نتانیاهو گفت: او فکر کرده است که ما شنگول ومنگول هستیم و او گرک پشت در است. این اتفاق نمی‌افتد و تاریخ ما پر از شناخت از آ‌ن‌ها است. مردم ایران ممکن است تحت پذیرش هر صحبتی قرار بگیرند، جز پذیرش صحبت‌های نتانیاهو.

سید حسین خمینی: نتانیاهو فکر می‌کند ما شنگول و منگول هستیم + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در جمع خبرنگاران گفت: در اینکه رژیم صهیونسیتی، پاسخ جنایت‌های خود را دریافت خواهد کرد تردیدی نیست، اما مجموعه جریان انقلاب رهبری دارد و باید تابع تصمیم رهبری باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: شرایط منطقه و جهان، شرایط خاص و پیچیده‌ای است و باید از هر آنچه که رهبر انقلاب فرمودند و تصمیم گرفتند، حمایت کنیم.

سید حسن خمینی همچنین در واکنش به سخنان اخیر بنیامین نتانیاهو که ادعاهایی را خطاب به ملت ایران مطرح کرده است، گفت: او فکر کرده است که ما شنگول ومنگول هستیم و او گرک پشت در است. این اتفاق نمی‌افتد و تاریخ ما پر از شناخت از آ‌ن‌ها است. مردم ایران ممکن است تحت پذیرش هر صحبتی قرار بگیرند، جز پذیرش صحبت‌های نتانیاهو.

وی با تاکید بر این که این بازی‌ها بیشتر برای داخل  اراضی اشغالی است، اظهار داشت: این اظهارات آدم را به یاد این شعر شاعر می‌اندازد که می‌گوید «ای مترسک کلاه را بردار، ما کلاغ‌ها دیگر عقاب شده‌ایم.»

 

 

 

volumeVideo: 4.15M | durationVideo: 00:00:47
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر