کد خبر: 201934
A

لاریجانی: ترور سید حسن نصرالله نتیجه یک گسل امنیتی چند ساله در حزب‌الله بود + فیلم

محمد جواد لاریجانی گفت: ترور سید حسن نصرالله نتیجه یک گسل امنیتی چند ساله بود که به تدریج در حزب‌الله ایجاد شده بود. شهید نصرالله اخیرا در خصوص گسل و حفره در سازمان حساس شده بود و دشمن هم دستپاچه شده بود که ماجرا لو نرود.

لاریجانی: ترور سید حسن نصرالله نتیجه یک گسل امنیتی چند ساله در حزب‌الله بود + فیلم

 

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، محمد جواد لاریجانی، تحلیلگر سیاسی نزدیک به جریان انقلاب در نشست خبری با موضوع تحلیل وضعیت منطقه خاورمیانه، با تاکید بر این که مقاومت در کنج قرار نگرفته است، اظهار داشت: بنا نبود مقاومت روی فرش قرمز راه برود. مسیر جهاد فرش قرمز ندارد. مقاومت چالش دارد، چند تا می‌زنیم، چند تا می‌خوریم. 

وی افزود: به دروغ می‌گویند ایران پشت مقاومت را خالی کرده است. مقاومت می‌داند ایران پشت آنهاست. سیاست ایران در دفاع و حمایت از مقاومت سیاست محکم است. ما در حمایت از مقاومت نگران این نیستیم که بگویند ما موشک داده‌ایم.

لاریجانی تاکید کرد: این که می‌گویند سید حسن نصرالله را زدیم، فردا انصارالله را و بعد عراق و سوریه و ایران، دروغ‌‎پردازی و خیال‌پردازی است. رژیم صهیونیستی در گل مانده است. این دروغ پردازی‌ها برای تضعیف روحیه است.

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: هر نقطه رژیم صهیونیستی برای نیروهای مقاومت سوراخ است و موشک‌ها و پهپادهای مقاومت همیشه به هدف می‌خورد. صهونیست‌ها می‌دانند زور ما فراتر از این حرف‌هاست که بترسیم و پاسخ ندهیم. آن‌ها مزه کار ما را چشیدند.

لاریجانی تاکید کرد: ترور سید حسن نصرالله نتیجه یک گسل امنیتی چند ساله بود که به تدریج در حزب‌الله ایجاد شده بود. شهید نصرالله اخیرا در خصوص گسل و حفره در سازمان حساس شده بود و دشمن هم دستپاچه شده بود که ماجرا لو نرود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما احساس کردیم که می‌ارزد اگر صبر ما برای انتقام منجر به آرامش در غزه شود. ایران از انتقام ترسی ندارد و غربی‌ها هم می‌دانند که از آن‌ها نمی‌ترسیم. 

 

volumeVideo: 4.91M | durationVideo: 00:01:35
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر