کد خبر: 201928
A

اطلاعات جدید درباره جانشین سیدحسن نصرالله از زبان سردار شریف

سخنگوی سابق سپاه گفت: کسانی که پس از سید حسن نصرالله رهبری حزب‌الله لبنان را بر دست خواهند گرفت حتماً توانمند و جوان و کارآزموده هستند و از مکتب شهید سید راه مقاومت، درس‌هایی گرفتند که سید حسن نصرالله آن را بنیانگذاری کرده بود.

اطلاعات جدید درباره جانشین سیدحسن نصرالله از زبان سردار شریف

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه گفت: در میان حوادث و تحولاتی که در طول سال‌های گذشته در کشاکش بین صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر و مردم عزیز فلسطین و لبنان اتفاق افتاده، مطرح‌ترین شخصیت در سرزمین مرزهای نزدیک به رژیم صهیونیستی، سید حسن نصرالله هست که همه دنیا با این شخصیت آشنا هستند

وی افزود: سید حسن نصرالله شخصیت یک رهبر عربی شجاع هوشمند، با تدبیر، با حکمت بود که شناخت دقیق از موقعیت رژیم صهیونیستی داشت. توانمندی‌های مقابله با این رژیم را با درایت، شجاعت و شهامت مثال‌زدنی در عرصه مبارزه با اشغالگران را داشت.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس تصریح کرد: سیدحسن نصرالله برای رهبران اشغالگر قدس نام آشنایی بود و ۳۰ سال رهبری جنبش حماس را بر عهده گرفت، او توانسته بود قدرت بسیار کارآزموده‌ای را برای مقابله با صهیونیست‌ها تأمین امنیت مردم عزیز و کشور لبنان ایجاد کند.

شریف شجاعت و از خود گذشتگی سید نصرالله را در میان مردم لبنان زبانزد عام و خاص خواند و ادامه داد: کسانی که در سازمان رزم حزب الله بودند بسیار حرفه‌ای آموزش دیده بودند. کسانی که در جریان حزب الله در خدمات عمومی و کمک‌های مردم لبنان به ویژه ساکنان جنوب لبنان نقش مؤثری داشتند، تحت مکتب شهید سید حسن نصرالله آموزش دیده بودند.

وی گفت: شهید سید حسن نصرالله به اعتقاد من به عنوان یک الگوی برجسته شناخته می‌شود و با درایتی که از او انتظار داریم مطمئنیم سازمان حزب الله را به گونه‌ای اداره کرده بود که رفتن خودش نمی‌تواند آن انتظاری که دشمنان از به هم ریختگی این سازمان دارند، محقق نخواهد شد. مطمئن باشید شاگردانی که سید حسن نصرالله تربیت کرده در حوزه اداره سازمان حزب‌الله و در حوزه عملیات نظامی و در مردم‌داری این سازمان حتماً شاهد شکوفایی حزب‌الله خواهیم بود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس ادامه داد: کسانی که پس از سید حسن نصرالله رهبری حزب‌الله لبنان را بر دست خواهند گرفت حتماً توانمند و جوان و کارآزموده هستند و از مکتب شهید سید راه مقاومت، درس‌هایی گرفتند که سید حسن نصرالله آن را بنیانگذاری کرده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر