کد خبر: 201891
A

عوض حیدرپور، فعال اصولگرا: نتانیاهو جنگ را آغاز کرد و منطقه راهی جز پاسخ ندارد

عوض حیدرپور، فعال اصولگرا: همان طور که آیت الله اختری اعلام کردند ثبت نام برای اعزام نیرو آغاز می شود، این تصمیم تنها مربوط به ایران نیست و همه کشورهای مسلمان ممکن است درصدد مقابله بر بیایند. اگر همه کشورهای مسلمان چنین تصمیمی بگیرند جنگ فراگیر خواهد شد.

عوض حیدرپور، فعال اصولگرا: نتانیاهو جنگ را آغاز کرد و منطقه راهی جز پاسخ ندارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد و به نظر می رسد گروه های مقاومت پاسخ سختی به رژیم صهیونیستی بدهند، واقعیتی که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز به آن اشاره کرد و گفت «روزهای پر از چالش در پیش داریم و باید آماده دفاع و حمله در همه جبهه ها باشیم».

عوض حیدرپور، فعال اصولگرا درباره اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان به نامه نیوز گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات جنگ را در منطقه آغاز کرد حال آنکه جنگ در منطقه به نفع هیچ کس مخصوصا رژیم صهیونیستی نیست. به هر حال جهان اسلام جمعیتی یک میلیاردی دارد و مساحت بزرگی از زمین در اختیار مسلمانان است بنابراین جهان اسلام در زمان ضروری به صورت موثر می تواند تکلیف رژیم صهیونیستی را مشخص کند.

وی افزود: با لجاجتی که نتانیاهو به خرج داد جنگ را شروع کرد و کشورهای منطقه راهی جز پاسخگویی محکم به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ندارد. البته جنگ هنوز فراگیر نشده و محدود به منطقه شامات است اما با وضعیتی که پیش آمده امکان دارد کشورهای منطقه تصمیمات جدی بگیرند.

تحلیلگر مسائل سیاسی درباره احتمال اعزام نیرو از کشورهای مسلمان به لبنان اظهار کرد: همان طور که آیت الله اختری اعلام کردند ثبت نام برای اعزام نیرو آغاز می شود، این تصمیم تنها مربوط به ایران نیست و همه کشورهای مسلمان ممکن است درصدد مقابله بر بیایند. اگر همه کشورهای مسلمان چنین تصمیمی بگیرند جنگ فراگیر خواهد شد.

بیشتربخوانید:آیت‌الله اختری: در چند روز آینده ثبت نام برای اعزام نیروها به لبنان آغاز می شود

وی با اشاره به ورود محتمل عراق در جنگ با رژیم صهیونیستی، درباره پیام مهم رهبر معظم انقلاب راجع به قضایای اخیر لبنان ادامه داد: با پیام رهبر معظم انقلاب معتقدم جمهوری اسلامی به صورت جدی پشتیبانی های لازم را از حزب الله لبنان به عمل می آورد چون وقتی از حزب الله نام می بریم داریم از یک مجموعه خودی صحبت می کنیم. این مجموعه اگر اقداماتی را انجام داد به امید پشتیبانی ایران و ایرانی ها بود.

این نماینده ادوار مجلس درباره شهادت سیدحسن نصرالله به دست رژیم تروریست صهیونیستی یادآور شد: در سال 60 و هنگامی که در جنگ با رژیم بعث صدام بودیم، شخصیت های مهم کشور از شهید بهشتی و 72 تن از یارانش تا رئیس جمهور و نخست وزیر به شهادت رسیدند اما روال اداره کشور به شکل عادی ادامه پیدا کرد بنابراین بر اثر شهادت سیدحسن نصرالله، حزب الله متوقف نمی شود و حرکت مقاومت در لبنان ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع:نامه نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر