کد خبر: 201795
A

نورمفیدی: با شهادت سیدحسن نصرالله فریاد شیون و ناله در جای جای بلاد اسلامی برخاست

سید مجتبی نورمفیدی: پس از شهادت در جوار رحمت الهی و مفتخر شدن به پاداش خداوندی فریاد شیون و ناله در جای جای بلاد اسلامی برخاست.

نورمفیدی: با شهادت سیدحسن نصرالله فریاد شیون و ناله در جای جای بلاد اسلامی برخاست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  آیت الله سید مجتبی نورمفیدی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا

شهادت بزرگ مرد مقاومت، فرزند راستین اسلام و حوزه های علمیه، خار چشم دشمن صهیونیستی و مجاهد فی سبیل الله حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله موجی از غم و اندوه را در میان همه مسلمانان و آزادیخواهان ایجاد و قلوب مومنین را جریحه دار و داغدار نمود.

این عالم ربانی که با تاسی به اهل بیت پیامبر(ع) و در مکتب امام خمینی (ره) سراسر عمر خویش را به جهاد و مبارزه گذراند و لحظه ای آرام ننشست چنان محبتی را در میان خیل گسترده علاقمندانش به ودیعه نهاد که امروز در فقدانش و پس از آرام گرفتن در جوار رحمت الهی و مفتخر شدن به پاداش خداوندی فریاد شیون و ناله در جای جای بلاد اسلامی برخاست.

بدون تردید این شهادت و شهادت سایر همرزمان او بر خلاف باور دشمنان نادان و بزدل موجب تقویت محور مقاومت و تضعیف جنایتکاران و پشتیبانان آنها بخصوص آمریکای خونخوار خواهد شد و زوال رژیم نامشروع اسرائیل را در پی خواهد داشت.

آن شهید هم اکنون در جوار مولا و مقتدایش اباعبدالله الحسین علیه السلام در بهشت برین سکنی گزیده و ان شاء الله شاهد فروپاشی نظام سلطه خواهد بود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر بقیة الله الاعظم (روحی له الفداه)، قائد مقاومت رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و مراجع معظم تقلید، عموم مسلمانان و مردم مسلمان لبنان و ایران و خانواده مکرم آن شهید تسلیت عرض نموده و نابودی همه دشمنان اسلام و مسلمین را از خداوند متعال طلب می کنم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر