کد خبر: 201751
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران همواره برای کمک به حزب‌الله، نیروی مستشاری اعزام کرده و اکنون هم اعزام می کند/با نظر رهبری نیروهای داوطلب به جبهه لبنان اعزام می شوند

احمد عجم، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، درباره اعزام نیروی نظامی و تجهیزات برای حزب الله لبنان به دیده بان ایران گفت: ایران همواره برای کمک به حزب‌الله لبنان، نیروهای مستشاری اعزام کرده است و مستشاران ما به درخواست خود دولت‌هایی مثل سوریه و لبنان، در این کشورها حضور پیدا می‌کنند. اکنون و در شرایط فعلی هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه سپاه قدس در لبنان حضور داشته و اعزام هم می شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران همواره برای کمک به حزب‌الله، نیروی مستشاری اعزام کرده و اکنون هم اعزام می کند/با نظر رهبری نیروهای داوطلب به جبهه لبنان اعزام می شوند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، به دنبال آغازحمله زمینی ارتش اسرائیل به جنوب لبنان از ساعات ابتدایی امروز سه شنبه ۱۰مهرماه موضوع ارسال نیرو و تجهیزات برای حضور در جنوب لبنان و منطقه جولان در سوریه در رسانه ها از سوی شخصیت های سیاسی مطرح شده است. 

در همین راستا، دیده بان ایران با احمدعجم؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پاسخ ایران به تهدیدهای اسرائیل گفت وگو کرده است. 

جریان مقاومت تضعیف نمی‌شود و مقاوم‌تر در برابر رژیم خونخوار می‌ایستد

 «احمد عجم»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در با اشاره به بیانات اخیر آیت الله خامنه اب درباره لزوم حمایت همه مسلمانان از حزب‌الله لبنان، به دیده بان ایران گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب ناظر بر حمایت مستمر از جریان مقاومت است، بخصوص بعد از شرایط فعلی که رژیم خونخوار صهیونیستی تصور می‌کند که ممکن است جبهه مقاومت را تضعیف کرده باشد. برداشت بنده این است که مقام معظم رهبری خواسته‌اند که با این پیام، به مردم ایران، همه آزادی‌خواهان جهان و مسلمانان سراسر دنیا این نکته را یادآوری کنند که جریان مقاومت، یک جریان مستمر است که با شهادت فرماندهان، متوقف نخواهد شد. 

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، ممکن است که در جبهه مقاومت، یک فرمانده مانند شهید بزرگوار سید حسن نصرالله به فوز عظیم شهادت نایل شود، ولی جریان مقاومت با رفتن ایشان تعطیل نخواهد شد، زیرا هنوز مردان بزرگی هستند که این پرچم را به دوش خواهند کشید و جریان مقاومت هرچه سامان‌یافته‌تر، مستمرتر و مقاوم‌تر در برابر رژیم خونخوار ایستادگی خواهد کرد. علاوه بر این که مردم بزرگ ایران حامی جبهه مقاومت هستند، فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب شبیه یک فتوا است که در آن تاکید شده که بر همه مسلمانان فرض است که از این جریان حمایت کنند؛ بنابراین استمرار حمایت از جریان مقاومت، نکته مهمی است که از پیام رهبر معظم انقلاب استنباط می‌شود که ان‌شاءلله دلدادگی مردم نسبت به این جریان را افزایش خواهد داد. 

57500081-9777-l__5546

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که ایران همواره برای کمک به حزب‌الله لبنان، نیروهای مستشاری اعزام کرده است، به دیده بان ایران گفت: اعزام مستشاران نظامی برای کمک به حزب‌الله از قبل هم انجام می‌شد و مستشاران ما به درخواست خود دولت‌هایی مثل سوریه و لبنان، در این کشورها حضور پیدا می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اکنون و در شرایط فعلی هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه سپاه قدس در لبنان حضور داشته و اعزام هم می شوند.

با نظر رهبری نیروهای داوطلب به جبهه لبنان اعزام می شوند

احمد عجم عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: اما این موضوع که ما بخواهیم نیروی غیرمستشاری به لبنان اعزام کنیم، بسته به نظر فرمانده معظم کل قوا دارد. به تعبیر درست تر با نظر و فرمان  رهبری نیروهای داوطلب به جبهه لبنان اعزام می شوند.

 وی در ادامه افزود:  از فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب نمی‌توان این مطلب برداشت را کرد که نظر ایشان، اعزام نیروی داوطلب از ایران به لبنان برای مقابله با رژیم صهیونیستی است، ولی حضور نیروهای مستشاری ایران در لبنان بازهم استمرار خواهد داشت. 

وی در پایان تصریح کرد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله، قطعا ایستادگی جبهه مقاومت و کشورهایی مثل جمهوری اسلامی ایران بیشتر خواهد شد، اگرچه رژیم صهیونیستی خیال خامی دارد مبنی بر این که با شهادت جناب نصرالله و سرداران دیگر، می‌تواند جریان مقاومت را به محاق ببرد، اما همان‌طور که در پیام رهبر انقلاب مشهود است، این جریان با از دست رفتن یک سردار، تعطیل‌پذیر نیست و پیروز این میدان مثل گذشته، حزب‌الله خواهد بود. قطعا خواب آشفته سران رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تعبیر نخواهد شد و حتما در آینده، ضربات سنگینی بر رژیم خبیث وارد خواه شد. 

منبع: سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر