کد خبر: 201589
A

اظهار نارضایتی امام جمعه اصفهان از ضعیف شدن گشت ارشاد؛ میردامادی: هدف دشمن از بی حجابی متلاشی کردن نظام است

میردامادی، امام جمعه اصفهان از کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر انتقاد از و ضعیف شدن گشت‌های ارشاد ابراز نارضایتی کرد.

اظهار نارضایتی امام جمعه اصفهان از ضعیف شدن گشت ارشاد؛ میردامادی: هدف دشمن از بی حجابی متلاشی کردن نظام است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی حضرت امام خمینی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های مستکبران جهان از این رژیم خبیث گفت: کسانی که برای بقای خود به هر خباثت و جنایتی دست می‌زنند مانند آمریکای جنایتکار، صهیونیست و انگلیس از جمله پیروان شیطان هستند و در واقع جهنم برای صهیونیست‌ها کم است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام میردامادی افزود: امروز رژیم صهیونیستی و حامیان او برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کنند و با کشتار کودکان و زنان مظلوم در غزه و لبنان لکه ننگی بر تاریخ بشریت گذاشته اند.

وی در ادامه افزود: رابطه با امریکا چیزی جز زیر بار ظلم و ستم رفتن و تحقیر شدن مقابل زیاده خواهی‌های آنان نیست.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه راه پیروزی تکیه بر قدرت الهی و عنصر ایمان است گفت: اگر بخواهیم عزت مندانه زندگی کنیم باید بر توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.

حجت الاسلام میردامادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن اگر در جنگ نظامی و تحریم‌های اقتصادی به اهداف خود نرسیده به دنبال آن است که از طریق تهاجم فرهنگی، رواج بی‌بند و باری و بی حجابی نظام اسلامی را از درون متلاشی کند

 و‌ی همچنین از کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر انتقاد از  و ضعیف شدن گشت‌های ارشاد ابراز نارضایتی کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر