کد خبر: 201585
A

احمدخاتمی: خطر نفوذ جدی شده است

احمدخاتمی، با بیان اینکه مسئله نفود که رهبری تاکید داشتند بسیار جدی است و خطر نفوذ اینچنین است که از درون یک ملت و امت را از بین می‌برد، گفت: خطر نفوذ دشمنان در جریان انقلاب جدی شده است. قرآن کریم به نفوذ تاکید فراوانی داشته که در سوره توبه آمده است و نفوذی ها طوری عمل می‌کنند که همینطوری نمی‌توان آن‌ها را شناخت.

احمدخاتمی: خطر نفوذ جدی شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام «سید احمد خاتمی» خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رزمندگانی که امروز در غزه، کرانه باختری، لبنان مبارزه می‌کنند، مجاهدان فی سبیل‌الله هستند، اظهار داشت: رزمندگان یمنی که نیز این روزها قلب تل‌آویو را می‌کوبند، دینمدارانی هستند که باید دست آنها را بوسید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ احمدخاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر دین مداران نبودند، رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی اساس دین را از بین می‌برد و اساس دین را مدیون دینمداران هستیم، بیان داشت: دشمنان به‌دنبال این هستند که دین اسلام نباشد؛ صدام نیز با حمایت دشمنان می‌خواست به دین ضربه بزند، اما نتوانست. 

وی با بیان اینکه جلوه دینمداری علمی آمادگی برای حمایت از دین است، گفت: هر چه داریم از فرهنگ دفاع مقدس داریم و حضور کاروان‌های دفاع مقدس برای سرکشی از خانواده‌های شهدا در تهران و سراسر کشور اقدامی مهم است که باید ادامه پیدا کند.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه به حادثه طبس که در جریان آن تعدادی از کارگران زحمتکش کشورمان جان خود را از دست دادند، اشاره کرد و گفت: باید با مقصرین احتمالی این حادثه برخورد قاطع شود و خانواده این معدنچیان را تکریم و به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به جهاد مقدس مردم غزه و لبنان در برابر صهیونیست‌ها، افزود: بار‌ها گفتیم و باز هم می‌گوییم رژیم صهیونیسم، غاصب است و دو حرف در این خصوص داریم و پای آن هم ایستادیم؛ یک حرفاین است که امام راحل فرمودند که «رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود» و حرف دوم نیز این است که برای آن برنامه داریم، یعنی همه فلسطینی‌ها صندوق رأی بگذارند و رأی بدهند که این رژیم غاصب و نامشروع است و باید از بین برود. 

وی گفت: آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی کشور‌های همسایه هنوز هم رابطه خود را با صهیونیست‌ها قطع نکرده‌اند این مضحک است که می‌گویند ما خبر نداریم و دخالت نداریم. دروغگو‌ها شما هم خبر دارید و و هم دخالت می‌کنید. 

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی مرده‌اند و بیش از ۴۰ هزار نفر به شهادت رسیده، اما هیچ اقدامی نمی‌کنند و ملت‌های باید به‌دنبال سازمان حقوق بشر واقعی باشند، اینها سازمان‌های دولتی هستند.

وی گفت: شعار ایران اسلامی یک شعار است که با آن‌ پیروز شدیم و آن شعار ما می‌توانیم است و این شعار نه شعار ایران بلکه شعار اسلام است و با این منطق می‌گویم جهان اسلام می‌تواند با وحدت رژیم صهیونیستی را از پای در بیاورد.

حجت‌الاسلام خاتمی گفت: پیروز این میدان مقاومت و حزب‌‎الله است و آنهایی که می‌گو‌یند نمی‌توانند باید از تاریخ درس بگیرند و همه دیدند رژیم طاغوت چطور نابود شد.

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه مسئله نفود که رهبری تاکید داشتند بسیار جدی است و خطر نفوذ اینچنین است که از درون یک ملت و امت را از بین می‌برد، گفت: خطر نفوذ دشمنان در جریان انقلاب جدی شده است. قرآن کریم به نفوذ تاکید فراوانی داشته که در سوره توبه آمده است و نفوذی ها طوری عمل می‌کنند که همینطوری نمی‌توان آن‌ها را شناخت. 

وی گفت: نهادهایی که جوانان مخاطب آنها هستند مانند وزارت آموزش و پرورش، مطبوعات، صداوسیما، وزارت بهداشت که اندیشه ساز و فکر ساز هستند باید مراقب باشند؛ مطمئن هستیم که با حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف دشمن در جنگ نرم و سخت نمی‌تواند غلطی کند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر