کد خبر: 201477
A

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان: باید به مبارزه با بی‌حجابی بپردازیم

آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: ما باید فضای جامعه خود را از ارزش های ایرانی و اسلامی خود پر کرده و از سوی دیگر به مبارزه با ضد ارزش هایی همچون بی حجابی بپردازیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان: باید به مبارزه با بی‌حجابی بپردازیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله محامی،  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان عنوان کرد: امروز هسته مقاومت اسلامی گسترس پیدا کرده و نمونه بارز آن را می توان در یمن، سوریه، لبنان و عراق پیدا کرد و این جبهه روز به روز در حال رشد است به گونه‌ای که اسرائیلی که بر تن حکومت های مخالف ترس می‌انداخت اکنون در صدد تامین امنیت شهرهای خود می‌باشد.

امام جمعه زاهدان اذعان کرد: مردان حقیقی جبهه مقاومت با وجود فشارهای فراوان ماه ها در شرایط سخت و با آذوقه بسیار اندک زندگی می کنند و با این وجود رژیم صهیونیستی با کمک جاسوسان خانه و خانواده این افراد را شناسایی کرده و آنها را بمباران می کند و فشار به شخص بیشتر و بیشتر می‌شود اما با این وجود باز هم در کنار دین‌خود با شعار «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ»ایستاد اند.

وی افزود: علاوه بر جبهه نظامی مقاومت، جبهه فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است و باید با نگاه جهادی از همه هستی خود برای دفاع از اسلام سرمایه‌گذاری کنیم و باید‌ هوشیار باشیم زیرا در صورت غفلت ما دشمن سوء استفاده کرده‌ و به ما ضربه می زند‌.

آیت الله محامی گفت: ما باید فضای جامعه خود را از ارزش های ایرانی و اسلامی خود پر کرده و از سوی دیگر به مبارزه با ضد ارزش هایی همچون بی حجابی بپردازیم.

آیت‌الله محامی گفت: مهم این است که انسان گوش به فرمان امام زمان خود باشد و در هر مسیر چه در زمینه درسی و کسب علم و چه در میدان جنگ با نگاه جهادی عمل کند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه خاطرنشان کرد: معنا سربازی یعنی شخص هر جا که باشد کار کند و این جهاد در دستگاه خداوند گم‌نخواهد شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر