کد خبر: 201399
A

دفاع حداد عادل از نطق پزشکیان در سازمان ملل

حداد عادل، سیاستمدار پیشکوست اصولگرا مواضع مسعود پزشکیان را در مجمع عمومی سازمان ملل درست و اصولی عنوان کرد و گفت: بیانات رئیس‌جمهور انقلابی بود.

دفاع حداد عادل از نطق پزشکیان در سازمان ملل

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تحلیل خود از سخنان رئیس‌جمهور در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، مواضع مسعود پزشکیان را درست و اصولی عنوان کرد و گفت: مواضع رئیس‌جمهور، مواضع انقلاب اسلامی و ادامه راهی است که با امام(ره) آغاز شد و مقام معظم رهبری هم پرچمدار آن هستند.

وی اظهار کرد: مواضع رئیس‌جمهور در واقع نقد تزویری است که در جهان امروز با دروغگویی و فریب حاکم شده و به نام صلح، جنگ و به نام عدالت ظلم و به نام طرفداری از حقوق بشر انسان کشی و کودک کشی می‌کنند و روح حاکم بر نطق رئیس جمهور بر این مبنا بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ممکن است جزئیاتی هم در سخنان رئیس جمهور باشد که هر کس به گونه‌ای آن را تفسیر و تعبیر کند.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور شب گذشته در هفتاد و نهمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تاکید بر این که تحریم‌ها، سلاحی مخرب و غیرانسانی هستند که با هدف فلج کردن اقتصاد کشور اعمال می شوند اظهار داشت: محرومیت از دسترسی به داروهای حیاتی یکی از دردناکترین پیامدهای تحریم ها است که جان هزاران انسان بی گناه را به خطر می اندازد، این اقدام نه تنها نقض آشکار حقوق بشر بلکه جنایتی علیه بشریت است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ملت ما در طول سال‌های گذشته با تحمل سختی های فراوان ناشی از تحریم ها نشان داده است که در برابر ظلم و ستم ایستادگی می کند اگر چه زخم های ناشی از تحریم ها بر پیکره جامعه ما عمیق است، اما مواجهه با این تجربه تلخ ما را به ملتی قویتر با اراده ای پولادین و خودباور تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: ایران آمادگی دارد برای ساختن دنیایی بهتر با قدرت‌های جهان و همسایگانش مراودات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی مؤثر و از جایگاه برابر داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر