کد خبر: 201281
A

آیت الله اعرافی: اسرائیل باید محو شود

مدیر حوزه های علمیه در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان دروس حوزه های علمیه در روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل اعلام کرد

آیت الله اعرافی: اسرائیل باید محو شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیر حوزه های علمیه در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان دروس حوزه های علمیه در روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل اعلام کرد.

متن پیام آیت الله اعرافی بدین شرح است:

إِنَّ اللهَ‌ اشْتَری مِنَ الْمُؤْمِنینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللهِ ‌ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْراةِ وَ الْإِنْجیلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفی بِعَهْدِهِ مِنَ اللهِ ‌ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ (توبه /۱۱۱)

جنایت جنون آمیز و ذلیلانه و حملات گسترده موشکی رژیم منحوس و تروریست صهیونسیتی در لبنان عزیز که موجب شهادت و مجروحیت جمع کثیری از مردم بی دفاع گردید در ادامه یک سال قتل، خونخواری و ویرانی در غزه مظلوم مقتدر موج انزجار و خشم ایمانی را در جای جای دنیای اسلام و در بین همه آزادگان عالم به همراه داشته است.

در این میان شهادت برخی از فرماندهان پر افتخار و رزمندگان حزب الله و فضلا و اساتید حوزه های علمیه لبنان بر درد و تاسف این مصیبت بزرگ افزوده است.

این فاجعه دردناک را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی ،مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه قم و نجف و خصوصاً عموم مردم و حوزه های علمیه لبنان و حزب الله قهرمان و غیور و دبیر کل محبوب آن علامه مجاهد سید حسن نصرالله تسلیت عرض می نمایم.

رژیم کودککش صهیونیسم، هر زمان در میدان از رزمندگان و نیروهای مقاومت شکست می‌خورد با به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع، عقده گشایی می‌کند که نشان از زبونی و پستی این رژیم نامشروع دارد.

بار دیگر همه جهانیان با همه وجود فهمیدند که این رژیم جنایتکار به هیچ یک از موازین انسانی، دینی، شرعی و بین المللی پایبند نبوده و جز قتل و غارت، ظلم و تعدی، بی اخلاقی، رذالت و خون خواری، راه دیگری را نمی شناسد و تنها راه مقابله با آن مقابله و جهاد و مقاومت تا نابودی کامل آن و رهایی بخشی همه بشریت از این جرثومه فساد است.

مبنا و مسلک حوزه های علمیه در این مسیر الهی، آیات شریف قرآن و سیره پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت مطهر علیهم السلام، آموزه های امامین انقلاب و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم است که همان صراط عزت، حکمت و مقاومت و شهادت و حفظ کیان اسلامی و انسانی است.

حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و لبیک گویی به ندای حکیمانه و عزت مندانه مراجع عظام تقلید و حضرت آیت الله العظمی سیستانی دام ظله الشریف در دفاع از مردم و مقاومت لبنان و فلسطین، حمایت همه جانبه خود را از ملت عزیز لبنان و مقاومت اسلامی سرافراز حزب الله و ملت فلسطین و غزه مقاوم و همه جبهه مقاومت اعلام می دارد و همه سیاست مداران و علما و نخبگان دنیای اسلام و آزادگان جهان را به مقابله با رژیم صهیونسیتی، تحریم سیاسی ،اقتصادی ، فرهنگی آن و دفاع از انسانیت و عدالت فرا می خواند.

از عموم دولت‌های اسلامی و علمای اسلام انتظار می‌رود در این ایام منسوب به نبی مکرم اسلام و وحدت اسلامی، ضمن ایفای نقش جدی‌تر در امت سازی اسلامی، برای محو کامل غده سرطانی صهیونیستی با محور مقاومت همکاری و تلاش نمایند.

بدون تردید هرگونه سستی در این زمینه خشم خداوند و مردم مسلمان را در سراسر جهان در پی خواهد داشت و آثار آن دامان حکام این کشورها را خواهد گرفت.

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ( حج ،۳۹)

ضمنا برای همدردی و اعلام همبستگی با مردم شریف لبنان و حزب الله سرافراز و مقاومت و بر اساس نظر مراجع عظام تقلید و شورای عالی حوزه های علمیه، حوزه قم و حوزه های علمیه فردا چهارشنبه تعطیل اعلام می شود.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر