کد خبر: 201267
A

حمله ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراقچی: پاسخ عراقچی نشان می دهد ایران از پاسخ به اسرائیل عقب نشسته است و قرار نیست پاسخ ترور هنیه را بدهد

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از مصاحبه عراقچی و مواضع او درباره مذاکره و اقدامات رژیم صهیونیستی، نوشت: «سخنان وزیرخارجه این تصور را در اذهان سران افراطی صهیونیست تداعی می‌کند که تهران از پاسخ نظامی به این رژیم عقب نشسته است».

حمله ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراقچی: پاسخ عراقچی نشان می دهد ایران از  پاسخ  به اسرائیل عقب نشسته است و قرار نیست پاسخ ترور هنیه را بدهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت:  از مواضع عراقچی راضی نیست. چرا؟ چون گفته ایران در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی هوشمندانه رفتار کرد و به تله نیفتاد! این روزنامه اصولگرا که گویا انتظار داشت وزیرخارجه کشورمان به جای مواضع معقول و منطقی برای رژیم اسرائیل خط و نشان بکشد، نوشته: «اظهارات عراقچی درباره اینکه ایران وارد بازی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نخواهد شد به معنای این نیست که جمهوری اسلامی از پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی سابق حماس که در ۱۰ مرداد در تهران از سوی اسرائیل ترور شد، عقب‌نشینی کرده است، اما در این شرایط وانفسای ناامنی‌ها در منطقه، مقامات تل‌آویو برداشت متفاوتی از این‌گونه اظهارات خواهند داشت.

جوان نوشت: در هفته‌های اخیر سران تل‌آویو و شهروندان صهیونیست از پاسخ ایران به ترور هنیه در وحشت و دلهره به‌سر می‌برند و منتظرند که چه زمانی موشک‌های ایرانی بر سر آن‌ها فرود می‌آید، اما سخنان وزیر خارجه به نوعی این تصور را در اذهان سران افراطی صهیونیست تداعی می‌کند که تهران از پاسخ نظامی به این رژیم عقب نشسته است و قرار نیست که اقدامی علیه سرزمین‌های اشغالی صورت گیرد. بنابراین، این برداشت غلط از سخنان رئیس دستگاه دیپلماسی، سبب می‌شود ارتش اشغالگر با دست باز کشتار‌های بیشتری را در غزه و لبنان انجام دهد.»

این روزنامه اصولگرا البته از ابراز امیدواری عراقچی به شروع دور جدید مذاکرات نیز خوشش نیامده و نوشته: «ابراز امیدواری به احیای مذاکرات هسته‌ای درحالی است که دولت امریکا برخلاف ادعا‌های ظاهری که دیپلماسی را تنها راه‌حل اختلافات با تهران می‌داند، عملاً گامی برای بازگشت به میز مذاکره برنداشته است و تحت تأثیر سران اسرائیل حتی تحریم‌های جدیدی را علیه نهاد‌ها و مقامات امنیتی ایران در دو سال گذشته اعمال کرده است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر