کد خبر: 201210
A

رئیس سابق اطلاعات سپاه: رضا سراج پیش‌بینی دقیق از ماهیت فتنه و طرح‌های دشمن داشت

حجت السلام حسین طائب درباره یکی از فرماندهان اطلاعاتی سپاه و رئیس سابق بسیج دانشجویی که به تازگی درگذشته است گفت: در فتنه ۸۸، رضا سراج با پیش‌بینی دقیق از ماهیت فتنه و طرح‌های دشمن، توانست با سازماندهی دانشجویان انقلابی، در فضای غبارآلود آن دوران به مقابله بپردازد. او با ایجاد شبکه‌ای گسترده از دانشجویان و نیرو‌های انقلابی، نه تنها از تردید‌های آنها جلوگیری کرد، بلکه توانست توده‌های مردم را نیز به مسیر درست هدایت کند.

رئیس سابق اطلاعات سپاه: رضا سراج پیش‌بینی دقیق از ماهیت فتنه و طرح‌های دشمن داشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  حجت السلام حسین طائب درباره یکی از فرماندهان اطلاعاتی سپاه و رئیس سابق بسیج دانشجویی که به تازگی درگذشته است گفت: سراج "برادری ذوابعاد" بود. سراج انسانی نبود که بتوان او را تنها به یک بعد شخصیتی محدود کرد. او در همه ابعاد شخصیتی، فکری و عملیاتی دارای ویژگی‌هایی برجسته بود و در عرصه‌های مختلف به نقش‌آفرینی پرداخته بود.

حسین طائب گفت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که رضا سراج در آن نقش‌آفرینی کرد، بسیج دانشجویی بود. او به عنوان مسئول سازمان بسیج دانشجویی، در سازماندهی و هدایت دانشجویان انقلابی به مقابله با چالش‌ها و فتنه‌های داخلی نقش بسزایی داشت.

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه خاطر نشان کرد: او با تبیین دقیق و تحلیل موشکافانه، ابعاد فتنه‌های مختلف را برای دانشجویان و نیرو‌های بسیجی روشن می‌کرد.

رئیس سابق اطلاعات سپاه گفت: در فتنه ۸۸، رضا سراج با پیش‌بینی دقیق از ماهیت فتنه و طرح‌های دشمن، توانست با سازماندهی دانشجویان انقلابی، در فضای غبارآلود آن دوران به مقابله بپردازد. او با ایجاد شبکه‌ای گسترده از دانشجویان و نیرو‌های انقلابی، نه تنها از تردید‌های آنها جلوگیری کرد، بلکه توانست توده‌های مردم را نیز به مسیر درست هدایت کند. رضا سراج با تلاش‌های بی‌وقفه در بسیج دانشجویی، نقش کلیدی در تبیین و توجیه مسائل برای مردم و جلوگیری از ریزش نیرو‌های انقلابی داشت.

حجت الاسلام طائب گفت: او در شناخت فتنه‌ها و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نقش پر رنگی داشت، او نماد پایداری در مسیر انقلاب بود.  رضا سراج همواره خود را سرباز ولایت و انقلاب می‌دانست و تمام تلاشش این بود که در مسیر سربازی برای حضرت آقا و انقلاب اسلامی گام بردارد. از جهاد فکری تا جهاد نظامی و امنیتی، در تمامی عرصه‌ها با صلابت حضور داشت و همیشه به عنوان یک الگو برای همکاران و دانشجویان انقلابی مطرح بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر