کد خبر: 201039
A
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ایران اسلامی قدرت نظامی آمریکا را به زانو درآورده است

امیر دریادار کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه یکان‌های مسلح در استان گیلان به تضعیف قدرت نظامی آمریکا و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی قدرت نظامی آمریکا را به زانو درآورده است.

ایران اسلامی قدرت نظامی آمریکا را به زانو درآورده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، امیر دریادار حمزه علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا)، پیش از ظهر امروز (شنبه ۳۱ شهریور) در مراسم رژه مشترک یگان‌های مسلح گیلان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران اکنون جهانی شده و پیام امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب در جهان طنین‌انداز شده است.

جانشین فرمانده نداجا با تأکید بر اینکه پیام انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای ایران منتشر شده است، افزود: با وجود جنگ‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها، هیچ‌کدام از این موانع نتوانسته‌اند از صدور انقلاب جلوگیری کنند.

امیر دریادار کاویانی با بیان این که ایران اسلامی پایه‌های نظم استکباری و سلطه‌جویانه جهان را به لرزه درآورده است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی تمامی پدیده‌های تهدیدآمیز و نابودکننده نظام سلطه را در بر می‌گیرد.

وی به جنگ تمدنی موجود در جهان اشاره کرده و بیان داشت: امروز نبردی بین تمدن اسلامی و تمدن لیبرال دموکراسی غرب در جریان است و پیروزی تمدن اسلامی نزدیک است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن یادآوری جنگ تحمیلی هشت ساله و اجماع جهانی علیه انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: ایران اسلامی توانست در برابر تمامی فشارهای نظام سلطه به پیروزی برسد.

امیر دریادار کاویانی با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین به‌عنوان نمادی از پیروزی انقلاب اسلامی، آن را نمونه‌ای کوچک از این دستاورد بزرگ دانست.

وی با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی کشور، تأکید کرد: دریادلان ایرانی با حضور در اقیانوس آرام و پهنه‌های آبی جهان، دشمنان را ناآرام کرده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تضعیف قدرت نظامی آمریکا و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی قدرت نظامی آمریکا را به زانو درآورده است.

امیر دریادار کاویانی در پایان ضمن تأکید بر اینکه ایران اسلامی تمامی مؤلفه‌های قدرت را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت ایران در عرصه‌های نظامی، منطقه‌ای و جهانی روزبه‌روز بیشتر نمایان می‌شود و این قدرت از ایمان و معنویت نیروهای مسلح سرچشمه می‌گیرد.

منبع: تابناک 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر