کد خبر: 200812
A

واکنش مشاور آیت الله خامنه ای به انفجار پیجرها و بیسیم های حزب الله

ولایتی، مشاور آیت الله خامنه ای در امور بین الملل انفجار وسابل ارتباطی حزب الله در لبنان را محکوم کرد و گفت: اقدامات تروریستی ذره ای از اراده مردم لبنان وفلسطین کم نخواهد کرد.

واکنش مشاور آیت الله خامنه ای به انفجار پیجرها و بیسیم های حزب الله

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  «علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل انفجار سیستم‌های ارتباطی حزب الله را به شدت محکوم کرد و تاکید کرد: اقدام تروریستی و جنایتکارانه در لبنان که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از شهروندان و مردم بی دفاع شد، قلب مردم لبنان و همه جهان اسلام را جریحه‌دار کرد.

وی گفت: این اقدام تروریستی بی تردید با حمایت‌های آمریکا و حامیان آنها در منطقه انجام شده است و بار دیگر رژیم صهیونیستی آشکارا ثابت کرد که نه تنها خویی از انسانیت نبرده و هیچ تمایلی به صلح و آتش بس ندارد بلکه با ادامه این جنایات جنگی و نسل‌کُشی علیه مردم فلسطین و غزه، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی محسوب می‌گردد.

ولایتی افزود: این اقدامات تروریستی ذره‌ای از اراده مردم لبنان و فلسطین و همه رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله و مبارزه با این غده سرطانی کم نخواهد کرد و آنها را هر روز مصمم‌تر از گذشته در دفاع از خاک و جان و مال خود خواهد نمود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر