کد خبر: 200165
A

امام جمعه کرج:ایران اسلامی اگر منافع ملی اش به خطر بیفتد کوتاه نمی آید

حسینی همدانی با اشاره به موضوع کریدور قفقاز جنوبی بین آذربایجان و ارمنستان گفت: ایران اسلامی اگر منافع ملی اش به خطر بیفتد کوتاه نمی آید؛ خط قرمز کشور ما منافع ملی است و دراین زمینه هشدارهای لازم به برخی کشورهای منطقه داده شده است. امام جمعه کرج اظهار کرد: تغییرات ژئوپلتیکی خط قرمز کشورما است و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه کرج:ایران اسلامی اگر منافع ملی اش به خطر بیفتد کوتاه نمی آید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اختلافات تاریخی مسلمانان گفت: این اختلافات زمینه تفرقه افکنی توسط دشمنان را فراهم کرد و هیبت و صلابت را از مسلمین گرفت؛ امروز امت اسلامی از تفرقه بیشترین رنج را می برد اما دشمنان از تفرقه وانشقاق در جهان اسلام راضی و خوشحال هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: دشمنان اسلام بقای خود را در تفرقه می بینند؛ اگر مسلمانان متحد و واحد بودند آیا کشور جعلی به نام اسرائیل وجود می آمد که با قلدری جلوی چشم جهان نسل کشی کند.

امام جمعه کرج بیان کرد: انقلاب اسلامی نهضت خویش با قوانین اسلامی کلید زد و احیای ارزشهای دینی به صورت عام توسط امامین آن مورد پافشاری قرار گرفته است .

حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش موضوع امید آفرینی در جامعه اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت : گسترش موج نا امیدی بسیارخطرناک است؛ در بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات مکرر رهبر معظم انقلاب در مناسبت های مختلف بارها به موضوع امید آفرینی در جامعه اسلامی تاکید شده است .

امام جمعه کرج گفت: عده ای دانسته و حساب شده و عده ای از روز نادانی و جهل، امید آفرینی را در جامعه اسلامی هدف قرار داده اند؛ دشمنان و اهل نفاق به موج ناامیدی در جامعه اسلامی دامن می رنند چرا که حسودان طالب سلب آسایش دیگران هستند؛ هر جا امیدی باشد جلوی آن می ایستند.

وی گفت: دشمنان با کمک رسانه های جبهه استکباری به صورت عمیق و پیچیده ر جامعه اسلامی برای ضربه زدن به اراده ها ایجاد یاس می کنند؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: منافقان تلاش می کنند اراده مردم را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: امروز فلسطین و غزه مظلوم است که به همه جهان درس مقاومت می دهد؛ مردم مظلوم غزه با تقدیم هزاران شهید در مقابل دشمنان اسلام ایستاده اند؛ این درحالی است که مجامع بین المللی و حقوق بشری دنیا در مقابل جنایت های صهیونیست ها خوار و ناتوان هستند.

وی تاکید کرد: ملت فسلطین با ایستادگی خود طعم شیرین پیروزی را خواهد چشید البته ملت ایران پشت مظلومان فلسطینی است .

حسینی همدانی با اشاره به موضوع کریدور قفقاز جنوبی بین آذربایجان و ارمنستان گفت: ایران اسلامی اگر منافع ملی اش به خطر بیفتد کوتاه نمی آید؛ خط قرمز کشور ما منافع ملی است و دراین زمینه هشدارهای لازم به برخی کشورهای منطقه داده شده است.

امام جمعه کرج اظهار کرد: تغییرات ژئوپلتیکی خط قرمز کشورما است و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر