کد خبر: 199951
A
ظریف:

فرزندانم در ایران هستند/ من و بچه‌هایم هیچ ملکی در خارج از کشور نداریم/ پمپئو، نتانیاهو و برخی دوستان داخلی نسبت به من عقده دارند + فیلم

محمد جواد ظریف گفت: فرزندان من در ایران حضور دارند و زندگی می‌کنند. خودم و فرزندانم هیچ ملکی حتی استیجاری در خارج از ایران نداریم. ضمنا تنها عضو دولت چهاردهم هستم که خودم و همسرم، اجازه ورود به آمریکا، کانادا و برخی کشورهای دیگر را نداریم.

فرزندانم در ایران هستند/  من و بچه‌هایم هیچ ملکی در خارج از کشور نداریم/ پمپئو، نتانیاهو و برخی دوستان داخلی نسبت به من عقده دارند + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه دولت روحانی و معاون امور راهبردی دولت پزشکیان در مصاحبه با خبرآنلاین گفت: فرزندان من در ایران حضور دارند و زندگی می‌کنند. خودم و فرزندانم هیچ ملکی حتی استیجاری در خارج از ایران نداریم. ضمنا تنها عضو دولت چهاردهم هستم که خودم و همسرم، اجازه ورود به آمریکا، کانادا و برخی کشورهای دیگر را نداریم. 

وی افزود: پمپئو گفته بود که جواد ظریف که دوست داشت این‌جا در رستوران‌های ۵ ستاره و هتل‌های ۵ ستاره نیویورک برود. منتهی آن زمان که نیویورک می‌رفتم اولا رستوران نمی‌رفتم. ثانیا به جز زمانی که همراه رئیس جمهور بودم هتل هم نمی‌رفتم. اگر هتل می‌رفتم کنار رئیس جمهور در هتل بودم. به محض این که رئیس جمهور نیویورک را ترک می‌کرد در رزیدانس جمهوری اسلامی می‌ماندم. در هتل نمی‌رفتم. 

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: آقای پمپئو عقده‌ای از بنده دارد که این عقده را هر چند وقت یک بار عقده‌گشایی می‌کند. خوشحالم که چند نفر با من عقده دارند. یکی پمپئو و یکی نتانیاهو و از این طرف هم برخی دوستان داخلی هستند. 

ظریف خاطرنشان کرد: البته من دوستان داخلی که به بنده مهرورزی می‌کنند را در کنار پمپئو و نتانیاهو نمی‌گذارم، ولی خود دوستان ببینند که با چه کسانی هم‌صدا می‌شوند. 

منبع: خبرآنلاین 

volumeVideo: 9.06M | durationVideo: 00:01:45
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر