کد خبر: 199605
A
واکنش فلاحت‌پیشه به مصاحبه دیده‌بان ایران با بخشایش اردستانی؛

اعلام بی‌پروای فروش موشک به روسیه، کثیف‌ترین مصداق روسوفیل بودن است

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات یکی از اعضای فعلی این کمیسیون در مصاحبه با دیده‌بان ایران واکنش نشان داد و گفت: اعلام بی‌پروای فروش موشک بالستیک به روسیه، کثیف‌ترین مصداق روسوفیل بودن است.

اعلام بی‌پروای فروش موشک به روسیه، کثیف‌ترین مصداق روسوفیل بودن است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده ادوار مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم به اظهارات احمد بخشایش اردستانی، عضو فعلی این کمیسیون در مصاحبه با دیده‌بان ایران واکنش نشان داد. 

فلاحت‌پیشه در صفحه توئیتر خود نوشت: «اعلام بی‌پروای فروش ‎موشک ‎بالستیک به روسیه توسط برخی مسئولان، کثیف‌ترین مصداق روسوفیلی است. آنها در جنگی که برنده‌اش پوتین نخواهد بود، ایران را به کارت بازی تبدیل کرده‌اند. قاعده بازی کثیف این است؛ تنش ایران با ‎آمریکا تا هنگام برون‌رفت دیکتاتور از باتلاق ‎اوکراین ادامه یابد.»

فلاحت پیشه 2

گفتنی است، بخشایش اردستانی در مصاحبه با دیده‌بان ایران در پاسخ به این پرسش که خبر ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه می‌تواند تحریم های بیشتر و احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه را به همراه داشته باشد، گفت: «دیگر بالاتر از سیاهی رنگی نیست ما به حزب الله، حماس، حشد الشعبی موشک می‌دهیم چرا به روسیه ندهیم. اروپایی‌ها موقعیت استراتژیک ایران را می‌دانند، ولی حاضر نیستد با ما همراهی کنند. آن‌ها در برجام هیچ اقدامی نکردند. اگر روزی اروپا مثلا بخواهد مکانیسم ماشه را فعال کند، بیشتر به ضرر خود آنها است.» 

دو روز قبل نیز خود فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران تاکید کرده بود که «روس‌ها سعی می‌کنند که از یک‌سویگی سیاست خارجی ایران، حداکثر بهره را ببرند. روس‌ها یک ایران محاصره‌شده را می‌پسندند و تنش‌زدایی کشورمان با غرب، کابوس روسیه است. دولت روسیه در موضوع اصرار بر باز شدن کانال زنگزور به دنبال گروکشی از ایران است، همان‌طور که قبلا هم در موضوع رژیم حقوقی دریای خزر، همین بازی را با کشورمان انجام داده بود.»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر