کد خبر: 199593
A
عارف:

ایران ۲۰ هزار میلیارد دلار ذخایر نفت و گاز در اختیار دارد + فیلم

معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم تکریم و معارفه وزیر نفت گفت: ایران ۲۰ هزار میلیارد دلار ذخایر نفت و گاز در اختیار دارد، ذخایر ما در این حوزه معادل ۳۴۰ میلیارد بشکه نفت خام است.

ایران ۲۰ هزار میلیارد دلار ذخایر نفت و گاز در اختیار دارد + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، آیین تکریم جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم و معارفه محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت دولت چهاردهم، صبح امروز (یکشنبه، ۱۸ شهریور) با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهوری، همچنین معاونان وزیر و مدیران ارشد صنعت نفت در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری در این آیین از وزیر نفت خواست با همکاری بخش‌های علمی داخلی، موضوع مقابله با حمله‌های سایبری به صنعت نفت را در دستور کار قرار دهد.

عارف گفت: به سامانه هوشمند سوخت حمله شد و آسیب دید. حمله سال دوم هم مانند حمله نخست بود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ در این بخش غفلت شده و جداً غفلت کرده‌اید؛ از وزیر نفت می‌خواهم در کل بخش صنعت نفت، مقابله با حمله‌های سایبری را به‌طور جدی دنبال کند.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت پاسخگویی به این موضوع را در کشور داریم، افزود: با همکاری با بخش‌های ذی‌ربط علمی، این مسائل حل‌شدنی است.

معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: سامانه هوشمند سوخت طی یک سال دو بار هدف حمله سایبری قرار گرفت و هر دو اتفاق مشابه یکدیگر بود، از این‌ رو از آقای پاک‌نژاد می‌خواهم این مسئله را به‌طور جدی پیگیری کند.

عارف همچنین خاطرنشان کرد: ایران ۲۰ هزار میلیارد دلار ذخایر نفت و گاز در اختیار دارد، ذخایر ما در این حوزه معادل ۳۴۰ میلیارد بشکه نفت خام است.

volumeVideo: 5.22M | durationVideo: 00:01:18
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر