کد خبر: 199335
A

امام جمعه رشت: دشمنان فکر می کردند که چون دولت در ایران تغییر کرده نگاه ما هم برگشته؛ دولت از خطوط قرمز رهبری عدول نمی کند

اینها فکر کردند حالا که دولت در ایران تغییر کرده ماهیت و نگاه ایران نیز برگشته و فکر کردند می توانند آبی گل آلود کنند و از این آب ماهی بگیرند؛ غافل از اینکه ما مجلسی قوی داریم و دولتی روی کار آمده که مواضعش را بطور روشن در مصاحبه‌ها بیان کرده و حتی وزیر امور خارجه گفته هدفگذاری دولت در خصوص برجام و نشست های برجامی منطبق بر راهبردها و خطوط قرمز مطرح شده در بیانات رهبری و قانون است و از آن عدول نخواهد کرد.

امام جمعه رشت: دشمنان فکر می کردند که چون دولت در ایران تغییر کرده نگاه ما هم برگشته؛ دولت از خطوط قرمز رهبری عدول نمی کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به مصاحبه‌های اخیر مدیرآژانس بین المللی انرژی اتمی و گزارش وی به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: آنها افزایش ذخائر ایران در دولت شهید آیت الله رئیسی را برنتابیده و آن را سخت و غیر قابل تحمل دانسته اند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رافائل گروسی دستیابی به سلاح هسته‌ای را موجب منزوی شدن ایران در میان کشورهای دنیا عنوان کرده و گفته ما به شفافیت بیشتر از سوی ایران در خصوص پرونده هسته ای نیاز داریم، اضافه کرد: شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ابزاری برای ایالات متحده است و ماموریت جدیدشان ایران هراسی است.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: طوفان الاقصی و اتفاقات ماه‌های اخیربرای آمریکا و غربی ها بحران شده و برای اینکه افکار دنیا را از توجه به جامعه غرب بازدارند فرافکنی کرده و اذهان را متوجه ایران و غرب آسیا می‌کنند.

وی ادامه داد: اینها فکر کردند حالا که دولت در ایران تغییر کرده ماهیت و نگاه ایران نیز برگشته و فکر کردند می توانند آبی گل آلود کنند و از این آب ماهی بگیرند؛ غافل از اینکه ما مجلسی قوی داریم و دولتی روی کار آمده که مواضعش را بطور روشن در مصاحبه‌ها بیان کرده و حتی وزیر امور خارجه گفته هدفگذاری دولت در خصوص برجام و نشست های برجامی منطبق بر راهبردها و خطوط قرمز مطرح شده در بیانات رهبری و قانون است و از آن عدول نخواهد کرد.

خطیب جمعه رشت افزود: دولت چهاردهم برخواسته از مردم است و مردمی که به این دولت رای داده اند دیندار و اهل امامت و ولایت هستند و دولتمردان خط قرمز خود را ولایت و رهبری دانسته اند از اینرو دشمنان این ملت و نظام اینها آب در هاون می کوبند.

۲۴ تعاونی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت گفت: در هفته تعاون ۲۴ تعاونی با ۷۳۵ فرصت شغلی با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

سیاوش آقاجانی بمناسبت هفته تعاون افزود: در گیلان ۲هزار و ۴۷۱تعاونی با ۲۱۰ هزار اعضا فعال هستند که با احتساب اعضا سهام عدالت ۲میلیون نفر از گیلان عضو تعاونی‌ها هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۳۳ هزار شاغل در تعاونی‌ها داریم و دولت سیزدهم در راستای حمایت از تعاونی‌ها علاوه بر ابلاغ سند توسعه تعاون شورای عالی اشتغال کشور تصویب کرد تا ۲۵ درصد تسهیلات اشتغالزایی کشور برای تعاونی‌ها اختصاص پیدا کند.

آقاجانی اضافه کرد: در سه ساله دولت شهید آیت الله رئیسی ۵۳ تعاونی از طریق اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تحت حمایت تسهیلاتی قرار گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر