کد خبر: 199083
A

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری: انقلاب اسلامی نتیجه سرمایه‌گذاری تمام انبیای الهی است

سید هاشم حسینی بوشهری: انقلاب اسلامی نتیجه سرمایه‌گذاری تمام انبیای الهی است، جبهه حق و باطل همواره وجود داشته و در برابر هم بوده‌اند و رسانه در بیان ایده‌ها و افکار هر دو طرف بسیار نقش‌آفرین بوده است.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری: انقلاب اسلامی نتیجه سرمایه‌گذاری تمام انبیای الهی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: رسانه باید مسئولیت خود را به‌خوبی بشناسد و بداند و با آشنایی از کار دشمن در حوزه رسانه، به‌درستی با آن مقابله کند.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: رسانه تنها مربوط به زمان ما نیست و هر چه تاریخ را ورق بزنیم می‌بینیم که از آغاز آفرینش انسان به این سو، چنین جنگی وجود داشته و روایت‌ها همواره جانبدارانه بوده است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: تمامی پیامبران الهی یک رسانه بودند که از یک سرچشمه زلال به‌عنوان وحی نشأت گرفت بودند و کار آنان اطلاع‌رسانی و هدایتگری، جهت‌دهی و سوگیری بود که برای اصلاح نوع بشر تلاش می‌کردند.

آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رسانه اسلامی و جبهه حق باید متناسب با عصر و زمان خود، زبان خود را مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار و امکانات رسانه کند تا بتواند در برابر جبهه دشمن موضع بگیرد، زیرا جنگ رسانه‌ای بر روی افکار بسیار تأثیرگذار و دارای اهمیت است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که انقلاب اسلامی نتیجه سرمایه‌گذاری تمام انبیای الهی است، گفت: جبهه حق و باطل همواره وجود داشته و در برابر هم بوده‌اند و رسانه در بیان ایده‌ها و افکار هر دو طرف بسیار نقش‌آفرین بوده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رسانه به عمل صادقانه مسئولان نیاز دارد و باید مسئولان با کارکرد مناسب امکان بازتاب رسانه‌ای آن را فراهم کنند تا باورپذیری و اعتمادسازی در جامعه به‌خوبی شکل بگیرد و تلاش‌ها اثرگذار باشد.

نائب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین توصیه کرد که در روایت جبهه انقلاب اسلامی از چنددستگی پرهیز و وحدت‌رویه ملاک عمل قرار گیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین خواستار آسیب‌شناسی نقاط ضعف رسانه و عرضه محتوای خوب در رسانه‌های انقلاب اسلامی شد.

در این دیدار پوستر دهمین دوره استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد و مسئول بسیج رسانه استان بوشهر به تشریح برنامه های سازمان بسیج رسانه استان پرداخت و شماری از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر