کد خبر: 198130
A

واکنش رهبر انقلاب به دستگیری پاول دوروف توسط پلیس فرانسه + فیلم

رهبر انقلاب با اشاره به دستگیری مدیرعامل تلگرام توسط پلیس فرانسه، فرمودند: نقض حکمرانی کشور در فضای مجازی قابل قبول نیست. براساس یک قانون زمام کار را به دست بگیرید. همه‌ دنیا این کار را می‌کنند. می‌بینید دیگر همین جوان بیچاره را فرانسوی‌ها (دستگیر کرده‌اند)، چون حکمرانی آن‌ها را در فضای مجازی نقض کرده است.

واکنش رهبر انقلاب به دستگیری پاول دوروف توسط پلیس فرانسه + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در نخستین دیدار اعضای هیئت دولت چهاردهم، در بخشی از فرمایشات خود، خاطرنشان کردند: فضای مجازی یک دنیای جدیدی است شماها بیشتر از بنده هم حتماً مطلعید، یعنی فضای مجازی دیگر امروز مجازی نیست! امروز یک واقعیتی است در زندگی مردم. روزبه‌روز هم دارد پیش میرود آنچه که مهم است این است که در فضای مجازی حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد اینکه بنده گاهی گفتم فضای مجازی رهاست، ول است، این بخاطر این است. 

ایشان تاکید کردند: حکمرانی فضای مجازی باید براساس قانون باشد، اگر ندارید، قانون را به وجود بیاورید براساس آن قانون زمام کار را بدست بگیرید. همه‌ دنیا این کار را می‌کنند می‌بینید دیگر این جوان بیچاره را فرانسوی‌ها، یعنی اینقدر تا این حدّ سخت‌گیری انجام میگیرد طرف را میگیرند زندان میکنند، تهدید میکنند که بیست سال محکومیت به تو خواهیم داد این بخاطر آن است که حکمرانی آنها را نقض کرده نقض حکمرانی قابل قبول نیست یک کشور در اختیار شماست که وظیفه در قبالش دارید، مأموریت در قبالش دارید. نمیشود حکمرانی شما را نقض کرد، نباید نقض کنند. 

volumeVideo: 3.67M | durationVideo: 00:02:19
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر