کد خبر: 197861
A

آیت الله خامنه ای خطاب به هیئت‌های دانشجویی: برای اینکه درست فکر کنید، با قرآن آشنا بشوید

آیت الله خامنه ای: برای اینکه درست بتوانید فکر کنید، با قرآن آشنا بشوید. قرآن را بخوانید، تأمل کنید. از کسانی که پیش از شما و بیش از شما تأمل کردند، یاد بگیرید. یاد گرفتن ننگ نیست، افتخار است، همیشه باید یاد بگیریم، تا آخر عمر باید یاد بگیریم.

آیت الله خامنه ای خطاب به هیئت‌های دانشجویی: برای اینکه درست فکر کنید، با قرآن آشنا بشوید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان تاکید کردند: برای اینکه درست بتوانید فکر کنید، با قرآن آشنا بشوید. قرآن را بخوانید، تأمل کنید.

رهبر انقلاب در جمع عزاداران هیئت های دانشجویی اربعین حسینی اظهار کردند:

*جوانی‌تان را قدر بدانید. میدان وسیعی در مقابل شماست، ان‌شاءالله ۷۰ سال دیگر، ۶۰ سال دیگر شما در این دنیا حضور خواهید داشت و کار خواهید داشت. از این فرصت استفاده کنید. برای این فرصت طولانی برنامه‌ریزی کنید. برای اینکه برنامه‌ریزی‌تان درست از آب در بیاد، فکر کنید. 

*برای اینکه درست بتوانید فکر کنید، با قرآن آشنا بشوید. قرآن را بخوانید، تأمل کنید. از کسانی که پیش از شما و بیش از شما تأمل کردند، یاد بگیرید. یاد گرفتن ننگ نیست، افتخار است، همیشه باید یاد بگیریم، تا آخر عمر باید یاد بگیریم. 

*فکر کنید، مطالعه کنید، شناسایی کنید، آنجایی که اقدام لازم است، اقدام کنید. اقدام یک وقت در آزمایشگاه وکلاس درس و محیط دانشگاه است، یک وقت محیط اجتماعی است، یک وقت محیط سیاسی‌ است، یک وقت راه کربلاست، یک وقت راه فلسطین است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر