کد خبر: 197677
A

صدیقی: شاید ناشکری کردیم که رئیسی از دست ما رفت/ به رئیس جمهور شهید فحش ها و ناسزا می گفتند

صدیقی گفت: شهید رئیسی یک عنصر متدین بود‌، قلب رقیق عاشق خدمت داشت و بسیار ستودنی بود. این رئیس با کابینه متناسب خودش نشان داد زندگی‌اش مردم هستند، به خودش فکر نکرد، به زن و بچه‌اش فکر نکرد. به فحش ها و ناسزاها هرگز اعتنا نکرد و پاسخ همه این‌ها خلعت شهادت بود. اما یک چنین رئیس جمهوری از دست ما رفت، شاید ناشکری کردیم

صدیقی: شاید ناشکری کردیم که رئیسی از دست ما رفت/
به رئیس جمهور شهید فحش ها و ناسزا می گفتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران خطاب به نمازگزاران گفت: مردم شما همیشه برای انقلاب و اسلام از خودتان گذشته‌اید، شما رونق اربعین و عاشورا هستید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: حرکت اربیعنی بدون بخشنامه و خودجوش افتاده است. این ما نیستیم کربلا می‌رویم امام حسین است که ما را به کربلا می‌برد.

وی افزود:در این مانور اقتدار و عزت مردم و دولت ایران سهیم هستند‌. از مردم ، دولت و حشدالشعبی عراق تشکر داریم. دولت عراق با تأمین امنیت  مشوق حرکت اربعین است.

صدیقی گفت: شهید رئیسی یک عنصر متدین بود‌، قلب رقیق عاشق خدمت داشت و بسیار ستودنی بود. این رئیس با کابینه متناسب خودش نشان داد زندگی‌اش مردم هستند، به خودش فکر نکرد، به زن و بچه‌اش فکر نکرد. به فحش ها و ناسزاها هرگز اعتنا نکرد و پاسخ همه این‌ها خلعت شهادت بود. اما یک چنین رئیس جمهوری از دست ما رفت، شاید ناشکری کردیم ، این رئیس جمهور یک خیمه اهل بیت بود و خاطر جمع بودیم خائن نیست، کشور فروش نیست.

صدیقی افزود: در شبی که همه در سر خودشان می‌زدند حضرت آقا مسئولان را جمع کرد و چنان خاطر جمعی را در کابینه به وجود آورد که انگاری آب از آب تکان نخورد. مجلس خبرگان و دوازدهم آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: دولت جدید با همکاری با مجلس کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش قرار دارد و امیدواریم در حد شهید رئیسی خود را ببیند. 

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: دیدید برخی از روسای جمهور سابق از چشم‌ها افتادند.

صدیقی ادامه داد:هدف ولایت‌مداری است. مسئولان مردمی و کارآمد باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر