کد خبر: 197512
A

نماینده اردکان: صدای بلند تندروها در مجلس شنیده نشد

مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان، گفت: علیرغم برخی نقدها به کابینه که در ابتدای معرفی وزرا وجود داشت، اما با درک شرایط خطیر کشور، اهمیت وفاق و همدلی برای رفع چالش‌ها و اعتماد به برنامه های رئیس جمهور محترم، امروز مجلس به همه وزرای دولت چهاردهم رای اعتماد داد .

نماینده اردکان: صدای بلند تندروها در مجلس شنیده نشد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان، گفت: علیرغم برخی نقدها به کابینه که در ابتدای معرفی وزرا وجود داشت، اما با درک شرایط خطیر کشور، اهمیت وفاق و همدلی برای رفع چالش‌ها و اعتماد به برنامه های رئیس جمهور محترم، امروز مجلس به همه وزرای دولت چهاردهم رای اعتماد داد .

وی گفت: مجلس دوازدهم گام دوم وفاق ملی را برداشت تا در سایه همدلی و همفکری مسئولان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، کشور در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بهتر قرار گیرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: در صحن و کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛ حرف‌ها و نظرات گفته شده ولی در مجموع نشان داده شد که صدای بعضا بلند تندروها در مجلس شنیده ‌نمی‌شود. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به اهمیت صنایع معدنی در  توسعه ملی گفت: امیدوارم آقای اتابک ‌ضمن  تعامل سازنده با نخبگان و تصمیم سازان این عرصه، بتواند با بکارگیری مدیران تحول‌خواه و پُرکار، ظرفیت های خالی این بخش را به چرخه تولید بازگرداند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر