کد خبر: 197210
A
موافق وزیر پیشنهادی صمت:

اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند

مختار، نماینده موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، محمد اتابک را مدیر شایسته‌ای برای احراز این مسئولیت دانست و گفت: اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند.

اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) به عنوان موافق محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: مبارزه با بحران‌های وزرات صمت از عهده هر کسی برنمی‌آید؛ وزرات صمت به مدیر و فرمانده کاردان نیاز داریم که اتابک نشان داده مدیر شایسته‌ای برای این مسئولیت است. 

وی افزود: برای وزرات صمت به وزیری با کارنامه و برنامه مناسب و دارای اراده و توان لازم برای تحقق برنامه‌هایش نیاز داریم؛ مدیری که اهل صنعت و آشنا به حوزه‌های معدن و تجارت باشد که این ویژگی‌ها را آقای اتابک دارد. 

مختار با تشکر از رییس جمهور برای معرفی اتابک گفت: اتابک از بهترین مدیران صنعتی بوده که با رای ما می‌تواند به یکی از بهترین وزیران کشور تبدیل شود. 

وی اظهار کرد: آقای اتابک می‌تواند ارتباط موثر بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه صنعت برقرار کند. او در حوزه تجارت شناخت خوبی نسبت به بازارهای صادراتی دارد و می‌تواند در راستای تقویت و توسعه تجارت کمک کند. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی صمت به اصول مذاکره و امور بین‌الملل شناخت کافی دارد و می‌تواند در عرصه خودرو، فولاد و مس به عنوان مدیر تحول‌گر نقش ایفا کند. 

گفتنی است، سومین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) در دو نوبت صبح و عصر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر