کد خبر: 197164
A
نماینده مجلس:

وزیر پیشنهادی دادگستری برای پیگیری قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان قول دهد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی دادگستری خواست برای پیگیری اجرای مصوبه مهم و ارزشمند اعاده اموال نامشروع مسئولان قول دهد.

وزیر پیشنهادی دادگستری برای پیگیری قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان قول دهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، عباس گودرزی در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس در تذکر آئین نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس تاکید کرد: مصوبات مهمی در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد که این وظیفه هیأت رئیسه است که باید به نمایندگی از مجلس آن‌ها را دنبال و در جهت تحقق آن کمک کند.

وی گفت: «اعاده اموال نامشروع مسئولان» یکی از مصوبات ارزشمند مجلس است و من از رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه درخواست دارم که اجرای این قانون را از هیأت دولت مطالبه کند. این مصوبه می‌تواند در جهت سالم سازی دستگاه‌ها و افزایش اعتماد عمومی مردم تاثیر بسزایی داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «شاهد کوتاهی در اجرای این مصوبه هستیم»، عنوان کرد: خواهش من این است وزیر پیشنهادی دادگستری قول دهد که اجرای مصوبه مهم و ارزشمند اعاده اموال نامشروع مسئولان را پیگیری کند.

گفتنی است، سومین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم از صبح امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و در نوبت عصر نیز ادامه خواهد یافت. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر