کد خبر: 197152
A
تذکر نماینده مجلس به دولت چهاردهم؛

دولت پزشکیان به سیستان و بلوچستان توجه کند/ آقای عارف، کشاورزان زابل مشکل سوخت دارند + فیلم

فرهاد شهرکی، نماینده مردم زابل و زهک در بخشی از سخنان خود در هنگام مختلف با وزیر پیشنهادی وزیر دادگستری، خواستار توجه بیشتر دولت پزشکیان به استان محروم سیستان و بلوچستان شد و گفت: آقای عارف! امروز بیش از ۱۰۰ کشاورز جلوی فرمانداری زابل جمع شدند تا سوخت تراکتور بگیرند.

دولت پزشکیان به سیستان و بلوچستان توجه کند/ آقای عارف، کشاورزان زابل مشکل سوخت دارند + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، فرهاد شهرکی، نماینده مردم زابل و زهک در بخش از سخنان خود در مخالفت با امین حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری، معاون اول رئیس‌جمهور را خطاب قرار داد و گفت: آقای عارف! شما اگر به گوشی خود مراجعه کنید در یک ماه اخیر گرم‌ترین نقطه دنیا و آلوده‌ترین منطقه دنیا در چند سال اخیر در سیستان بوده است و امروز بیش از ۱۰۰ کیلومتر سرعت باد بوده و مردم نمی‌توانند از خانه بیرون بیایند.

وی افزود: آقای عارف! امروز بیش از ۱۰۰ کشاورز جلوی فرمانداری زابل جمع شدند تا سوخت تراکتور بگیرند. لطف کنید به مردم استان سیستان بلوچستان نیز مثل مردم تهران نگاه کنید. 

گفتنی است، سومین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم از صبح امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و در نوبت عصر نیز ادامه خواهد یافت. 

volumeVideo: 4.61M | durationVideo: 00:01:27
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر