کد خبر: 197092
A
تاجگردون:

صحبت‌های برخی نمایندگان درباره استعلامات امنیتی وزیران پیشنهادی، توهین به مقامات بررسی‌کننده صلاحیت‌ها است

تاجگردون، نماینده اصلاح‌طلب مجلس دوازدهم با تاکید بر این که همه وزرای پیشنهادی پزشکیان از نظر استعلامات امنیتی تایید شده‌اند، گفت: این که من نماینده براساس متناسب با میل خودم نسبت به این استعلام‌ها صحبت کنم، بی‌احترامی و توهین به مقامات بررسی‌کننده صلاحیت‌ها است.

صحبت‌های برخی نمایندگان درباره استعلامات امنیتی وزیران پیشنهادی، توهین به مقامات بررسی‌کننده صلاحیت‌ها است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگویی درباره مسأله استعلام امنیتی وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: استعلام نهادهای زیرمجموعه بررسی پرونده وزرا و مقامات مسئول، همه موارد را مدنظر قرار می‌دهد و تعهدات اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، مالی و ... را بررسی می‌کنند. این که من نماینده براساس متناسب با میل خودم نسبت به این استعلام‌ها صحبت کنم، بی‌احترامی و توهین به مقامات بررسی‌کننده صلاحیت‌ها است.

تاجگردون خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم صلاحیت‌ها کاملاً بررسی شده است. اگر گروهی نسبت به یک فرد نگاه منفی دارد، نگاه سیاسی است. درحالی‌که آن فرد را نظام قبول دارد. در حال حاضر که کابینه به مجلس معرفی شده، برخی در استعلامات به دلیل نگاه‌های سیاسی‌شان رد شدند. اگر می‌خواستند آنها را معرفی می‌کردند.

منبع: روزنامه هم‌میهن 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر