کد خبر: 197066
A
مالک شریعتی:

ظفرقندی قبلا به مجلس دوازدهم توهین کرده بود، حالا می‌خواهد رأی اعتماد بگیرد

مالک شریعتی، نماینده اصولگرا در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداست گفت: ظفرقندی قبلا به مجلس دوازدهم توهین کرده و آن را محصول انتخابات حداقلی و مهندسی‌شده دانسته بود، حالا می‌خواهد از این مجلس رأی اعتماد بگیرد.

ظفرقندی قبلا به مجلس دوازدهم توهین کرده بود، حالا می‌خواهد رأی اعتماد بگیرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، مالک شریعتی، نماینده اصولگرای مجلس در جریان بررسی صلاحیت محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مخالفت با او سخنرانی کرد و گفت: آقای ظفرقندی کاش حداقل به مواضع خودتان پایبند بودید و به مجلسی نمی‌‌آمدید که مشروعش نمی‌دانید.

وی افزود: آقای ظفرقندی قبلا به مجلس دوازدهم توهین کرده و آن را محصول انتخابات حداقلی و مهندسی‌شده دانسته بود، حالا می‌خواهد از این مجلس رأی اعتماد بگیرد.

شریعتی ادامه داد: پزشکیان با رای ۲۶ درصد مردم رئیس‌جمهور شده اما ما او را رئیس‌جمهور اقلیت نمی‌خوانیم. ظفرقندی گفته است همان مواضع گذشته را دارم. ایشان همچنان از سران فتنه ۸۸ دفاع می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: مطالب ایشان در فضای مجازی موجود است. گفته است آمبولانس‌ها را با نیروهای نظامی پر کرده‌اند!ظفرقندی رئیس بیمارستان خوبی است اما وزیر بهداشت خوبی نخواهد شد.

وی افزود: تخصص و توانمندی آقای ظفرقندی برای ما محرز است، اما این شرط لازم و کافی نیست. متأسفانه، ظفرقندی سیاسی‌ترین و جناحی‌ترین مواضع را اتخاذ کرده و تمجید از سران فتنه و توصیف اغتشاشات ۱۴۰۱ به عنوان جنبش پاک از نمونه‌های این رویکرد است. 

شریعتی نیاسر تاکید کرد: کارشناسان معتقدند که وزارت بهداشت لزوماً توسط پزشکان خوب اداره نمی‌شود و نیاز به مدیریت قوی دارد. نمی‌توان وزارت بهداشت را با رویکردهای سیاسی و جناحی اداره کرد.

گفتنی است، دومین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است که در نوبت عصر نیز ادامه پیدا کرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر