کد خبر: 196977
A
نماینده موافق کابینه پزشکیان:

اتهام بی‌توجهی به اهل سنت به جمهوری اسلامی وارد نیست/ پزشکیان تحت تاثیر جریان زنبیل به دست، نبود

نماینده موافق کابینه پیشنهادی پزشکیان با تاکید بر این که اتهام بی‌توجهی به برادران اهل سنت به جمهوری اسلامی وارد نیست، گفت: انتخاب افراد مجرب، متخصص و غیرسیاسی محور انتخاب وزرای پیشنهادی دولت بوده است و دکتر پزشکیان تحت تاثیر جریان سهم خواه و زنبیل به دست نبوده و نخواهد بود.

اتهام بی‌توجهی به اهل سنت به جمهوری اسلامی وارد نیست/ پزشکیان تحت تاثیر جریان زنبیل به دست، نبود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، فرشاد ابراهیم‌پور در جلسه نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه‌ها و رویکردها کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: برخی از شروط وفاق اجماع و وحدت ملی دولت آقای پزشکیان به عملکرد رئیس‌جمهور بر می‌گردد که باورپذیری نسبت به وفاق ادعایی ایشان تقویت یا تضعیف می‌کنند. آقای پزشکیان خوب شروع کرده و اولین گام که به نیروهای انقلابی برمی گردد نداشتن سوءظن به وی است.

وی ادامه داد: پیش داوری و او را تجلی مواضع و رفتار ۲۷ ساله سیاسی خاص دیدن اشتباه است. از آقای پزشکیان مواضع عذت‌مندانه، مقتدرانه، استکبار ستیزانه، مظلوم نواز و صریح و انقلابی می‌خوانیم که به فضل الهی در این مسیر موفق عمل کرده است. انتخاب افراد مجرب، متخصص و غیرسیاسی محور انتخاب وزرای پیشنهادی دولت بوده است و دکتر پزشکیان تحت تاثیر جریان سهم خواه و زنبیل به دست نبوده و نخواهد بود.

نماینده مردم ایذه، باغ ملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود سه ماه است پس از رییس جمهور خدوم کشور و نظام اداری در یک وضعیت تعلیق قرار گرفته و دولت هرچه زودتر باید شکل گرفته و با قدرت در مسیر خدمت گذاری حرکت کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: کابینه معرفی شده یک کابینه فراجناحی بوده و از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی تلاش شده است تا در کابینه حضور داشته باشند. شاید تنها نبود برادران و خواهران اهل سنت در کابینه از جمله ابهام برانگیز آن باشد که طبق وعده رییس جمهور مقرر است در سایر مناسب از آنها استفاده شود.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: اتهام بی‌توجهی به برادران اهل سنت از سوی دولت جمهوری اسلامی بی‌اساس بوده که درآمیخته بودن خون پاک برادران اهل سنت در کردستان و بلوچستان و برجسته‌تر از همه در فلسطین مظلوم با دلباختگان مکتب اهل بیت خط بتلانی از خون برآن کشیده است، کردستان را از شر کومله و دموکرات خون مجاهدان سنی در کنار پاسداران شیعه آزاد کرد.

گفتنی است، اولین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و تمام وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس آغاز شده است که هم‌اکنون در نوبت عصر ادامه دارد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر