کد خبر: 196970
A
شمس‌الدین حسینی:

پزشکیان اجتناب می‌کند بگوید که اصلاح‌طلب است/ در کابینه خود از هر دو جناح استفاده کرده

شمس‌الدین حسینی در موافقت با کلیات کابینه پیشنهادی پزشکیان گفت: آقای پزشکیان اجتناب می‌کند که بگوید اصلاح‌طلب است، ولی با این که منسوب به آن جناح است، در کابینه خود هم از اصولگرایان و هم از اصطلاح‌طلبان استفاده کرده است.

پزشکیان اجتناب می‌کند بگوید که اصلاح‌طلب است/ در کابینه خود از هر دو جناح استفاده کرده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در موافقت با کلیات برنامه‌ها و رویکردهای کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: آقای پزشکیان اجتناب می‌کند که بگوید اصلاح‌طلب است، ولی با این که منسوب به آن جناح است، در کابینه خود هم از اصولگرایان و هم از اصطلاح‌طلبان استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه نیاز داریم به اصلاحات نهادی دست بزنیم، ادامه داد: باید نسبت به گذشته، گذشت داشته باشیم و نگذاریم کسی از این کشتی پیاده شود.

حسینی تصریح کرد: از یاد نبرده‌ایم که آنچه امروز به عنوان دولت شاهد آن هستیم پس از یک حادثه تلخ و براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی شکل گرفته است. یعنی قرار نبوده ما در سال ۱۴۰۳ انتخابات رئیس جمهور داشته باشیم.

وی افزود: بیش از یکسال وقت صرف تنظیم برنامه هفتم توسعه کرده‌ایم. اگر رئیس جمهور و دولت موفق شوند همین احکام را اجرا کنند کافی است و نبایستی انتظار این را داشته باشیم که مسئله جدید مطرح شود.

وی گفت: آیا در شرایط امروز کشور جز وفاق ملی می‌توانیم مسائل را حل کنیم؟ در وزرای پیشنهادی پزشکیان افراد اصولگرا و اصلاح طلب حضور دارند.

حسینی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما با تکنیک و تاکتیک قابل حل نیست. اصلاحات نهادی نیازمند پذیرش اجتماعی است و شرط پذیرش اجتماعی وفاق ملی است.

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس گفت: توسعه به معنای کشمکش نیست؛ ما گرفتار کشمکش هستیم.

حسینی خطاب به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: کمک کنید کابینه وفاق ملی با قدرت شکل بگیرد.

گفتنی است، اولین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و تمام وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس آغاز شده است. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر