کد خبر: 196964
A
نماینده موافق کابینه پزشکیان:

به دنبال قومیت‌گرایی نیستیم، به دنبال وفاق ملی هستیم

نماینده موافق کابینه پیشنهادی پزشکیان گفت: ما به دنبال قومیت‌گرایی، انتخاب از استان‌ها و مناطق نیستیم بلکه به دنبال وفاق ملی هستیم.

به دنبال قومیت‌گرایی نیستیم، به دنبال وفاق ملی هستیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، احمد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار در جلسه عصر امروز (شنبه ۲۷ مرداد) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه‌ها و رویکردهای پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: رئیس‌جمهور برای اولین بار شکل‌گیری دولت وفاق ملی را به اجرا درآورده است.

وی ادامه داد: پزشکیان ثابت کرده است که با انتخاب کابینه فراجناحی به دنبال پیاده‌سازی گفتمان انتخاباتی است.

گودرزوند چگینی ادامه داد: از مردم عزیز ایران اسلامی بخاطر انتخاب و اعتماد به شخصیت برجسته و علمی همچون پزشکیان داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی گفت: پزشکیان با گفتمان دفاع از حقوق مردم بخصوص اجرای اصل سوم قانون اساسی باعث ایجاد امید در جامعه گردید. اکنون نوبت پزشکیان و کابینه اوست که این اعتماد مردم را پاس بدارند و به قول‌هایی که به مردم داده‌اند جامعه عمل بپوشانند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در روند انتخاب اعضای کابینه اقدامات کارشناسی بسیار خوب انجام شده است. بسیاری از وزرای پیشنهادی قطعاً مورد تأیید مردم قرار خواهد گرفت.

گودرزوند چگینی تصریح کرد: راه پر پیچ و خم و سختی انتخاب شده است، اما خوب می‌دانیم این راه دشوار امیدواری را در دل مردم زنده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در برابر کابینه‌ای قرار داریم که بایستی اجتماع نخبگان و کارآزمودگان باشد. امروز پرچم خدمت مردم در دستان شخصی پاکدست و انقلابی قرار گرفته است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کابینه‌ای که ارائه شده است، بایستی در پی اجرایی کردن وفاق ملی به دور از درگیری‌ها و دعواهای سیاسی باشد و به دنبال حذف نیروهای کارآمد و صرفا بع خاطر انتخابات نباشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما به دنبال قومیت‌گرایی، انتخاب از استان‌ها و مناطق نیستیم بلکه به دنبال وفاق ملی هستیم.

گفتنی است، اولین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و تمام وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس آغاز شده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر